Vox vuurwerk

Ik dacht ik doe eens gek; ik probeer het gewoon nog 1 keer bij Vox ondanks de negatievere eerdere ervaring. Tds & killer mutant: 3 keer raden?

"Niet geleverd." Net als de tds overigens. Probeerden ze me nog wel een darkraver box aan te smeren als zijnde dezelfde box. Mooi niet haha.

Geld terug, maar dan wel pas na 31 dec. 🤔

Ik dacht ik doe eens gek; ik probeer het gewoon nog 1 keer bij Vox ondanks de negatievere eerdere ervaring. Tds & killer mutant: 3 keer raden?

"Niet geleverd." Net als de tds overigens. Probeerden ze me nog wel een darkr.aver box aan te smeren als zijnde dezelfde box. Mooi niet haha.

Zwaar ruk inderdaad. Hopelijk wel kansen gespreid..

"Niet geleverd." Net als de tds overigens. Probeerden ze me nog wel een darkraver box aan te smeren als zijnde dezelfde box. Mooi niet haha.

Volgens mij is de kans om de oudejaarsloterij te winnen groter dan dat je daar je bestelde artikelen meekrijgt.

Oef das klote ja. Ik had netjes alles wel gekregen incl tds..
Heb je al wel gekeken wat er in de doos zit?

Volgens mij is de kans om de oudejaarsloterij te winnen groter dan dat je daar je bestelde artikelen meekrijgt.

Hahaha klopt hoor. En ik heb het een paar jaar geleden ook al gehad. Dus het was te verwachten. Toch hoop je stiekem op beterschap maar dat lijkt hier niet te gebeuren

Haha wonderbaarlijk genoeg ook nog ja. Heb dus ontzettend veel mazzel gehad maar wel klote voor de medefreaks..

Back
Bovenaan