Voel jij je onveilig door het vuurwerk rond de jaarwisseling?

Ik voel me zeker onveilig tijdens de jaarwisseling en ben dolblij als het voorbij is. Vorig jaar nog vader en zoon die ff wat potjes aansteken en niet vastzetten. Niet oké. Nee, ik wacht wel.

Ik voel me ook onveilig tijdens de jaarwisseling. Vroeger stak ik mijn vuurwerk onbezorgd af. Sinds het lokale verbod en alle vuurwerk hetze kijk ik wel twee keer om me heen of er geen handhaving in de buurt is en ben ik bang dat mijn buren me verlinken. Wat ik allemaal moet doorstaan om de buurt van een beetje vuurwerk te voorzien is gewoon niet meer normaal. Ik betaal me scheel, ik sjouw me kapot en daarvoor kan ik ook nog een boete krijgen. Of ging het artikel daar niet over?

Ik voel me zeker wel eens onveilig. Veel mensen met een slokje te veel op die vuurwerk afsteken zonder na te denken. Voetjes niet uitklappen etc. Ben na de jaarwisseling best wel op mijn hoede
Rond twaalven als ik zelf aan haat stoken ben en doorgezopen- en gesnoven lui lukraak over de stookplek lopen... Levensgevaarlijk

Rond twaalven als ik zelf aan haat stoken ben en doorgezopen- en gesnoven lui lukraak over de stookplek lopen... Levensgevaarlijk
Ook meermaals ervaren, grote stad (Den Haag). Ook groepen kut ‘jongeren’ zullen we maar zeggen die met cobras en nitraten strooien, bewust naar je enkels

Ik snap het sentiment soms echt wel van de tegenpartij hoor, dat ze ervanaf willen. Maar hoe anders is dat in dorpjes en kleinere gemeentes vaak

Ook meermaals ervaren, grote stad (Den Haag). Ook groepen kut ‘jongeren’ zullen we maar zeggen die met cobras en nitraten strooien, bewust naar je enkels

Ik snap het sentiment soms echt wel van de tegenpartij hoor, dat ze ervanaf willen. Maar hoe anders is dat in dorpjes en kleinere gemeentes vaak

Vroegah op het Veluweplein. Chaos maar wel goede sfeer :D

Back
Bovenaan