Viper

Knettermans

VWC lid
Artikelnummer: DC146
Artikelnaam: Viper
Bruto Gewicht: 15,4 kg per doos
Netto Kruitgewicht: 470 gram
Aantal Schoten: 36 schoten
Effectomschrijving: A complex battery with 3 stage dark whistles and color crosettes. A magnificent finale of blue tails to color dahlia bouquets mixed with white strobe.
Tube diameter: 25 mm
Kartoninhoud: 6/1
Tijdsduur: 21s
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: 39,95

Klik op afbeelding voor grotere versie  Naam:	Vulcan-DC146-Viper.jpg Vertoningen:1 Grootte:61,9 KB ID:	1619240

Laatst bewerkt:
Is een omlabeling van de Seal:

Edit: Nog eens bekeken, de middelste rij met blinkers is in de Viper als dubbele finale.

Heb deze afgelopen jaar geschoten. De fluit was een beetje flets en de crossettes rommelig zo tegelijk. Leek een stille dahlia. Maar, toch was ik er wel enthousiast over! Verrassende cake, kleuren goed, effect wat in de straat bijzonder op viel.

Dit blijft een ongelofelijk leip en uniek stukje pyrotechniek! De drietrapsfluiters zijn misschien niet perfect, maar wel zeer schel. Crossettes in rood en geel klappen mooi open en de laatste salvo's hebben een goeie burst (en nee, geen kooi:angel:)

Dit is precies de Seal alleen dan een iets andere volgorde. De 2 reeksen van blinkers zijn op het laatst in plaats van 1 in het midden en 1 op het laatst.

Edit, zie net dat het al gezegd was

Die zaak heeft geen freaktopic meer dit jaar. Gemiste inkomsten wellicht een reden om dan iets minder coulant te zijn met winkels voorzeggen.

Ik ben hier wel benieuwd naar.
Heb er 1 in een projectje met een Crossette Switch, dan deze Viper, eindigend met een Silver Spinners to Red Blink. :)

Eddy.

Viper viel iets tegen helaas. De fluit is gewoon bagger. Van een redelijke drietraps is het een slechte solo fluit geworden. Daardoor vind ik de prijs ook niet meer gerechtvaardigd.

Verder zijn de kleuren van de crossetes goed, de uitwerking ervan is redelijk. Finalesalvo's met blink zijn mooi vol en een leuke toevoeging.
Je ziet er twee op ca. 1.52.

het is dat je zegt dat de fluit bagger is geworden. ik ging dit topic juist even opzoeken omdat ik me afvroeg hier zat toch fluit in. de fluit als die al aanwezig was was zo slecht dat die mij niet eens is opgevallen... verder wel een hele mooie cake wat mij betreft toch jammer van die fluit.

Back
Bovenaan