Violet Waterfalls

Zal de productie meer richting salvo cake gaan?

Nee een ander type houtskool star.
Dit houd in dat het langer zal vallen omdat het trager brand.
De bedoeling is een echt waterval.
Ben zeer benieuwd hoe hij presteerd als hij binnen is.

Ik denk dat het filmpje in de startpost me ervan weerhoudt om deze te bestellen. Wacht nog even totdat ie in Nederland wordt geschoten en hopelijk blijft het dan allemaal goed hangen.

dit is niet zoals marchel m wilde hebben en is er nog een aanpassing gedaan. Zelf ben ik erg benieuwd hoe die presteerde. Hoorde van marchel dat deze geschoten is tijdens de show in Rotterdam, kan m helaas niet ontdekken in die beelden.

Deze cake is niet zoals op de bovenstaande film. Veel langere waterfalls en meer kleur. Sorry, ik heb 'm niet op film. Hij was wel aangepast, alles draaide bij mij rondom deze cake.
Ik was bij de eerste schoten niet zeker, maar daarna was de hele lucht gevuld met gouden waterfalls en paars (violet). Ik kreeg meteen een schouderklopje dat het mooi is. Success!

De cameraman had het koud..

Ik zou hier een fan-shape van maken. Dan komt het effect denk ik veel beter over.

De cameraman had het koud..

Ik zou hier een fan-shape van maken. Dan komt het effect denk ik veel beter over.

Dit was de flop van 2015!!!!, twee te gelijk geschoten, belachelijke boeketjes, geen horse tail of water fall te bekennen. was meer een budget-pakket cake. de een duurde 90 seconden langer dan de andere...... een dikke show stopper.

Kon het weten, na het zien van het krekeltjes filmpje, klonk te mooi om waar te zijn :P

Met alle.respect brocade2
Dit effect doet wat het moet doen.
Ik Denk dat jij het effect uit een shell verwachte.
Vergelijk deze cake met de andere soortgelijke effecten,dan doet hij er zeker niet onder.

Gr
Evolution Fireworks

Dit was de flop van 2015!!!!, twee te gelijk geschoten, belachelijke boeketjes, geen horse tail of water fall te bekennen. was meer een budget-pakket cake. de een duurde 90 seconden langer dan de andere...... een dikke show stopper.

Kon het weten, na het zien van het krekeltjes filmpje, klonk te mooi om waar te zijn :P

Met alle.respect brocade2
Dit effect doet wat het moet doen.
Ik Denk dat jij het effect uit een shell verwachte.
Vergelijk deze cake met de andere soortgelijke effecten,dan doet hij er zeker niet onder.

Gr
Evolution Fireworks

De tailwaaiers waren btw klasse!!!

Misschien had ik maandagmorgen fabricaten, maar verwachte toch een beetje het horse tail effect wat in b.v. de kick ass (2009),van lesli zat

Ik had hem zelf niet, maar om eerlijk te zijn, kan het filmpje hierboven mij niet overtuigen om hem volgend jaar te kopen.

Ik had hem zelf niet, maar om eerlijk te zijn, kan het filmpje hierboven mij niet overtuigen om hem volgend jaar te kopen.

Dit is ook echt een effect wat niet iedereen mooi vindt. Ik vind het zelf bijvoorbeeld samen met falling leaves het lelijkste effect wat er is. Zelfs in prof shows kan ik dit niet waarderen.

Dit effect moet je echt kunnen waarderen inderdaad. Persoonlijk vind ik het ook niet iets voor 12 uur.

De stars branden wel langers als het eerste filmpje wat rondging. Kleuren zijn ook prima.
Denk toch dat je met dit kaliber nooit een goede waterfall kunt krijgen.

Ik vind hem toch wel behoorlijk tegenvallen zo op camera, alleen met de salvo's aan het einde vind ik het aardig, maar ook niet meer dan dat.

Vond hem dus uitgaande van het China filmpje in het echt best wel in orde. Mooie kleurencombi en bij mij waren ze mooi strak gevornd.
Alleen als ik dan het bovenstaande filmpje zie vind ik hem ook niet echt bijzonder... Gek!

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan