Vinnie's Oud & Nieuw Films 2008/2009

kom maar op met een dvd want dan wil ik hem in me colectie:D
mooie filmpjes echt heerlijk!

Voor komend oud en nieuw heb ik weer genoeg mooie produkten ingeslagen om op film te zetten. uiteraard krijg ik hulp van mijn allerliefste assistente :love:. ik heb er in ieder geval zin.
iedereen alvast een knallende dag toegewenst.
en pas op voor je vingers.

GroteFoto-R7H3KE7D.jpg

GroteFoto-QCJ4YQPP.jpg

GroteFoto-ZMNVFRGK.jpg

Nou dat zal wel gelukt zijn hahaha
Vinnie wanneer komen de filmpjes online en doe je dan precies hetzelfde systeem als vorig jaar ?

Groetjes

Laatst bewerkt:
Voor fans van het materiaal van Vinnie kan ik nu alvast melden dat een groot deel van zijn beelden dit jaar integraal onderdeel zijn geworden van de nieuwe Museumdvd. De kwaliteit van de beelden (het filmen) is niet alleen zeer goed, maar ook het vuurwerk zelf en de aanwezige sfeer zijn uitstekend. We zijn erg blij dat Vinnie met ons meewerkt, zodat het beeldverhaal nog vollediger en kleurrijker kan worden.

Cameo

Voor fans van het materiaal van Vinnie kan ik nu alvast melden dat een groot deel van zijn beelden dit jaar integraal onderdeel zijn geworden van de nieuwe Museumdvd. De kwaliteit van de beelden (het filmen) is niet alleen zeer goed, maar ook het vuurwerk zelf en de aanwezige sfeer zijn uitstekend. We zijn erg blij dat Vinnie met ons meewerkt, zodat het beeldverhaal nog vollediger en kleurrijker kan worden.

Cameo

//oftopic: Mijn pre-order heb je binnen, haha:p

Prachtige filmpjes hoor!:D

Back
Bovenaan