Videotopic 'Stoken in het hoge noorden!!'

Nitraat12

VWC lid
Afgelopen jaar hebben Nikos, Rasco, Cracking Thunder en ik samen de jaarwisseling gevierd! S'avonds was joost01 met een paar vrienden ook van de partij!

Dit heeft geleid tot hele gave projecten en een hele boel gezelligheid! :D Dit hebben we zoveel mogelijk geprobeerd vast te leggen op verschillende manieren.

In de loop van het seizoen zullen we hier foto's filmpjes en misschien verhalen posten over onze jaarwisseling!

We beginnen alvast met een soort trailer waarin jullie alvast een kleine preview krijgen wat er komen gaat! :wink:

https://vimeo.com/137391035

(Helaas werkt YouTube niet mee met de muziek, in HD kijken geeft de beste indruk)

Laatst bewerkt:
Wat een berg gestookt afval ook, dat worden mooie films! Trailer toont al hele gave beelden!

Jongens bedankt voor de geweldige oud en nieuw! Wat was het bizar om zo veel vuurwerk zelf af te mogen steken.

Via een oproep op dit forum ben ik in contact gekomen met Rasco die me een uitnodiging stuurde om me bij zijn stookgroepje aan te sluiten. Na wat getwijfel heb ik besloten om naar het hoge noorden af te reizen. En ondanks dat ik helemaal gesloopt was nadat ik 200km had gereden om op de stookplek te komen en vervolgens om 02.00 na het stoken weer 200km terug naar huis gereden had, is het allemaal zeker de moeite waard geweest.

Zelf heb ik geprobeerd om zo veel mogelijk producten te combineren en kleine showtjes te schieten, maar jammer genoeg had ik het fakkelen nog niet helemaal onder de knie waardoor er soms wat pauzes tussen de cakes zitten. Een lesje voor komend oud en nieuw :)
Verder was het genieten van Rasco's, Nikos' en Lars hun vuurwerk. Met als hoogtepuntje toch wel Lars zijn 12 uur show :)Maar er liggen volgens mij nog heel wat meer mooie filmpjes in het verschiet:D

Meest ziekelijke oudjaar ooit! Ongelofelijk wat een bult vuurwerk, NON-STOP stoken!!
Geweldige producten, super projecten, instant showtjes van 10, 20, 30+ cakes die bijelkaar werden gezet en fakkelennnn. Komt nog heel wat mooi filmwerk aan! 2 camera's en een gopro voor first-person shots!

Vandaag gooien we er een cake van Wolff in! Namelijk de Rocking Fire uit de Dynasty lijn.

Vlak na het 18.00 werd deze ontstoken! Heerlijk wat een rambak! Dat is aan het einde ook wel aan de reacties te horen :p

Laatst bewerkt:
Zeker een mooi blok! :cool:

Bedankt voor weer een mooi filmpje! Dit topic ga ik zeker goed volgen!

Wij hebben de Dominator (bijna hetzelfde) gepland aan het einde van onze eerste 0:00 project(van de 5 projecten) gevolgd door een Crazy Kamikaze!

Mooie filmpjes, weet niet of het lastig is maar een schietlijst zou ook handig zijn bij de filmpjes!

We hebben bij sommige filmpjes werkelijk waar geen idee meer wat er de lucht in is gegaan :p Dus dat wordt lastig. Als je een bepaalde cake wilt weten moet je het zeggen.

Back
Bovenaan