Video Trip Report, Lemon, NitraatFreak, pyro.f en .b en Tom!

Haha, prachtig dit, een hele dag plezier en allemaal een tasje vol vuurwerk, ideaal! :D
Bedankt voor de film, complimenten voor je editkunsten, zeer netjes.

haha leuk van die positieve reacties!
op vwb deden ze erg moeilijk, het is meteen op slot gegaan en kreen een rare pb, maarja gelukkig zijn mensen hier wel uit naar een lollig filmpje :)
bedankt !

Haha vet gedaan joh. Jullie hebben een geslaagde dag gehad zo te zien.
Vet ouwehoeren. Echt prachtig.

Hahahaha ik ben op 4:30 en vind het echt geniaal dit. Die montage man, haha :D prachtig!

Ghehehe leuk gemonteerde beelden, heb genoten wat ook lachen was is in die bus met race geluiden hahaha prachtig gewoon en dan met die corvette (als goed is) met 50cent.

echt leuk gemonteerd.

Helemaal top gedaan dit.
Dacht eerst dat ik een verkeerd filmpje aan het kijken was met die muziek enzo:D.
Zo zie je maar weer, je hoeft niet voor een paar honderd euro aan vuurwerk te kopen om plezier te hebben.
Wil jullie allemaal bedaken voordeze leuke film.

Ghehehe leuk gemonteerde beelden, heb genoten wat ook lachen was is in die bus met race geluiden hahaha prachtig gewoon en dan met die corvette (als goed is) met 50cent.

echt leuk gemonteerd.

haha het was een aston martin Vantage ;)
en dat wagentje wat daarna komt voorbij gereden, echt lache man!
was zeker een top dag :D

Haha, wat een geweldige videoreport. Lijkt meer op een mastermovies film, dan op iets dat met vuurwerk te maken heeft. Maar dat maakt natuurlijk niets uit. Erg leuk gemonteerd, ook weer iedere keer bij vrouwen zo'n slowmotion, haha.:D

Leuk filmpje inderdaad. Alleen jammer van die vreselijke muziek soms tussendoor (hiphop r&b en de gehele zooi)
Maar goed dat terzijde jullie hebben zo te zien een leuke dag gehad. Bedankt voor het delen

Mooi filmpjes ,deed me ook denken aan mastermovies :)
En ook leuk dat je zonder "veel" geld nog lol kan hebben en vuurwerk kopen ,wat wil je nog meer ?
Heel erg bedankt voor het filmpje :D:bye:

haha bedankt mensen !
stiekem wil ik ook altijd de mastermovies scene na doen, omdat ik het echt geweldig vind/vond.
ik heb altijd van die mastermovie filmpjes gemaakt maar voice overs enzo kan ik echt niet, dus werd het een beetje ondergrond dingus, maar ik en me vrienden zijn geen top acteurd, maar nu heb ik me pad gevonden haha :)
ik heb nog meer van deze video tripjes, maar die staan niet op het internet, als ik tijd heb zal ik die ook uploaden, omdat mensen graag niet met hun hoofd in beeld willen, maar deze was zo goed gelukt en grappig dat ik het niet kon laten hahah :)

Was super gezellig, en heel mooi gemonteerd. Hahaha, gelukkig kom ik niet tevaak in beeld. Ik heb me echt kapot gelachen om het filmpje. Super.

Was een zeer leuke dag ja ;). Ik had Nitraatfreak nog gebeld maar nam niet op :P. Die croisars waren goeie keuze :D. En die vrouw bij loots, haha toen ging mijn mobiel ook nog ff af :P.

Back
Bovenaan