Vidar [Uitloop]

Ik verneem zojuist dat de VIDAR box afgekeurd is bij de CEtesten

erg vervelend voor Zena en voor mij, ik had er 2 besteld.

weet iemand of boxen al ingevoerd zijn of bij dealers geleverd zijn voordat ze gekeurd worden?

worden deze boxen dan meestal aangepast en opnieuw getest?

En voordat er te snel conclusies worden getrokken: het gebeurt regelmatig dat er afkeur plaats vindt. Maar de fabricatie van vuurwerk vindt plaats in zogenaamde batches. Als het om grotere volumes gaat zijn er voor 1 artikel vaak meerdere batches. Over het algemeen wordt dan een bepaalde batch afgekeurd en dus niet het hele artikel. Particulieren merken daar dan als het goed is helemaal niets van. Er komt alleen wat minder verkoopvoorraad beschikbaar waardoor ZENA minder stuks te verdelen heeft over de verschillende ZENA Stores. Dus even de officiële berichtgeving vanuit ZENA afwachten. Wij zijn al jaren een officiële ZENA Store maar wij hebben nog geen mededeling over afkeur en/of niet-leverbaar gekregen over dit artikel. Het zou dus zomaar kunnen dat er helemaal niets aan de hand is wat een uitlevering aan jou in de weg hoeft te staan.

Ik heb juist vernomen dat die boxen nog in China stonden en owv de afkeur dus niet verscheept worden naar Nederland. Er blijkt ook maar 1 batch van elk product te zijn. De VIDAR wordt momenteel van alle websites gewist

Zojuist contact gehad met ZENA NL en de Vidar zal gewoon uitgeleverd worden. Hij stond ook nog gewoon op alle sites trouwens cakeboxfreak.

PS: er was al een Vidar-topic...

Back
Bovenaan