Vertrouwen in de jaarwisseling?

Ik word echt dood en dood ziek van deze kansloze YouTubers. De boel continue opstoken en mensen gek maken met misleidende titels en thumbnail. 10 jaar terug had je dit soort debielen niet, en werden mensen niet door andere gek gemaakt. Zitten zeker YouTubers bij die leuke video's maken en ook nog eens leuk erbij praten, zoals vroeger Limburgse Ruben. Niet al te serieus zijn maar wel leuke producten schieten.

Vorig jaar werd het verbod afgekondigd op 18 november. Daar is nu geen enkele sprake van. Dus ik ga er vanuit dat het gewoon door zal gaan. Ben wel bang dat het het laatste jaar is. Reden: mensen zijn gek geworden de afgelopen jaren, er komt veel gezeik tijdens de jaarwisseling. Uiteraard niet onze schuld, maar iedereen weet hoe dat wordt gedraaid. Dus volle bak genieten dit keer!

Vorig jaar werd het verbod afgekondigd op 18 november. Daar is nu geen enkele sprake van. Dus ik ga er vanuit dat het gewoon door zal gaan. Ben wel bang dat het het laatste jaar is. Reden: mensen zijn gek geworden de afgelopen jaren, er komt veel gezeik tijdens de jaarwisseling. Uiteraard niet onze schuld, maar iedereen weet hoe dat wordt gedraaid. Dus volle bak genieten dit keer!

Jaa ben er ook bang voor, zal hoogstwaarschijnlijk de laatste worden… Of de prijzen worden zo erg opgedreven dat het bijna geen doen meer is

Helaas is dit ook hoe ik het zie, gizmo75 sprak recent ook al over een generale repetitie. Als we daar vanuit gaan zie ik het somber in. Raddraaiers en allerhande tuig verdwijnen nooit uit de samenleving. Evenals het geboefte dat cobra's e.d. naar hulpverleners gooit.

De fanatieke categorie liefhebbers alhier EN jan-met-de-pet die graag onvoorwaardelijk aan de vuurwerktraditie vast wilt blijven houden mogen er voor boeten. Woest wordt ik ervan.

Voor mij een overweging om uit eigen initiatief de vuurwerkhobby te gaan beëindigen per 1 januari. Ben er nog niet uit maar ik acht de kans 90% dat het GL/PvdD het wetsvoorstel er wel door gaat krijgen, let maar op! :angry:

Mijn advies: geniet van dit jaar en maak je niet druk om volgend jaar. Is alleen maar slecht voor de bloeddruk. Volgend jaar zien we wel weer verder. Ik zie het in elk geval niet zo somber in als sommigen hier. Voor sommigen lijkt de strijd al gestreden, maar dat is echt nog niet het geval!!! Kop op, blik vooruit!!

Mijn advies: geniet van dit jaar en maak je niet druk om volgend jaar. Is alleen maar slecht voor de bloeddruk. Volgend jaar zien we wel weer verder. Ik zie het in elk geval niet zo somber in als sommigen hier. Voor sommigen lijkt de strijd al gestreden, maar dat is echt nog niet het geval!!! Kop op, blik vooruit!!

Al zie ik het somber in voor volgend jaar, ik ben het wel met je eens. Ik hoop gewoon vurig dat dat kleine percentage raddraaiers zich weet te gedragen, en we een heel rustig jaarwisseling krijgen met heel veel vuurwerk. We kunnen in elk geval zorgen dat vuurwerk in ons straatje/gezin/familie in een positief daglicht blijft staan.

Precies. Zeker met de 1e kamer verkiezingen in maart moet ik nog maar es zien hoe de verdeling gaat worden. 2e kamer kan van alles bedenken maar als er geen meerderheid is in de eerste kamer gaat het feestje van GL en PvdD niet door

Het is inderdaad nog geen 18 november :) Ook toen kwam het verbod zo goed als uit de lucht vallen, enkele dagen ervoor stonden alle lichten nog op groen.
Desalniettemin ga ik er vanuit dat er dit jaar geen verbod komt. Al is het maar om de bunkers leger te krijgen en vuurwerk negatief te framen na O&N.

Vorig jaar was er nog dikke onzekerheid rondom de corona situatie, al werd die positief ingeschat. Nu is heel corona geen argument meer, dus ik zie het positief tegemoet. Steeds meer zin erin, lijstjes worden weer regelmatig doorgenomen en de vuurwerkcompilaties ook haha. Alvast bezig met de voorbereidingen voor komend jaar, wordt weer mooi! Heerlijk om ook weer uit te kijken naar in Nederland langs de winkels te kunnen.

Ik zie het positief in voor dit jaar. Het enige wwat mij niet aanstaat maar dat is niet alleen over vuurwerk is de gehele cancel houding van een klein deel van de bevolking.
Niks kan en mag meer. Het is altijd wel een reden voor iemand om tegen iets te zijn.

Ik zie het positief in voor dit jaar. Het enige wwat mij niet aanstaat maar dat is niet alleen over vuurwerk is de gehele cancel houding van een klein deel van de bevolking.
Niks kan en mag meer. Het is altijd wel een reden voor iemand om tegen iets te zijn.
Woke loopt tegen zn grenzen aan. Mensen zijn het zat

Woke loopt tegen zn grenzen aan. Mensen zijn het zat

Dat gevoel heb ik ook. Die stroming is natuurlijk ook ontstaan in tijden van voorspoed en onbeperkte welvaart. Nu wij als samenleving tegen echte problemen aanlopen die mensen ook direct en significant raakt zijn de Woke thema's plotseling wel heel irrelevant.

Ik HAAT woke, politieke correctheid en al die bullshit. Dus als we hun verslaan is dat n winst.

Denk zelf dat 2022-2023 gewoon door gaat. Maak me meer zorgen over 2023-2024 en daarna,

Back
Bovenaan