Verslag bezoek aan Schuurmans Vuurwerk - 8 april 2013

Leuk verslag, leest lekker door.
En misschien offtopic hoor maar hoe komen jullie aan die catalogus?
Mvg,
Rob

Leuk verslag, leest lekker door.
En misschien offtopic hoor maar hoe komen jullie aan die catalogus?
Mvg,
Rob

Een catalogus krijg je normaal gesproken alleen als winkeliers, schietbedrijf of ander bedrijf dat vuurwerk bij een importeur koopt.

Wij als consument zullen er niet gauw een krijgen, maar soms krijg je er ook een als verzamelaar. Moet je geluk hebben als je iemand kent. En sommige medewerkers van vuurwerkwinkels kunnen vaak ook in de catalogussen kijken van importeurs.

Ik hoop dat ik het je duidelijk uitgelegd hebt? :)

Laatst bewerkt:
erg slim van dat bedrijf om ook in het buitenland afzet gebied te zoeken .
dan kom je er wat steviger in je schoenen te staan .
dat is wel nodig in tijden als deze

Een catalogus krijg je normaal gesproken alleen als winkeliers, schietbedrijf of ander bedrijf dat vuurwerk bij een importeur koopt.

Wij als consument zullen er niet gauw een krijgen, maar soms krijg je er ookk een als verzamelaar. Moet je geluk hebben als je iemand kent. En sommige medewerkers van vuurwerkwinkels kunnen vaak ook in de catalogussen kijken van importeurs.

Ik hoop dat ik het je duidelijk uitgelegd hebt? :)
Hahah ja zeker goed uitgelegd.
Nu hopen dat ik er ergens een kan regelen. Mijn oude stagebedrijf misschien. Ga er maar eens langs.

De In Shock staat niet op de website van Schuurmans... Zie alleen 2 andere knalcakes en die hebben 36 shots... Zou graag willen weten welke het nou is :P

Allebei Loud And Clear.

Toch raar dat Schuurmans zelf zegt dat de In Shock nog verkocht gaat worden, terwijl hij niet in de catalogus en op de site staat. Afwachten hoe het gaat uitpakken, ben benieuwd.

Ik ben benieuwd hoe het zit met die (doorlont)box van 16 cakes waarover in het verslag
geschreven wordt.

Voor de In Shock is goed nieuws, dit hebben wij gisteren vernomen van Schuurmans vuurwerk tijdens een gesprek met onze vertegenwoordiger. Om slapende honden niet wakker te maken brengen ze meer informatie later naar buiten.

De doorlontbox met 16 cakes is helaas niet in het assortiment voor dit jaar. Schuurmans kiest ervoor om vooral de juiste artikelen met een goede kwaliteit op voorraad te hebben en vernieuwing pas volgend jaar door te voeren. Dit is ook de reden dat ze geen demo hebben, te weinig nieuwe producten.

Verder is het nog even wachten tot er meer informatie naar buiten komt over de definitieve collectie oude/nieuwe producten die verkocht gaan worden door Schuurmans aan haar dealers.

Ik lees in het verslag dat de shockwave collectie een losse knaller er bij krijgt. Is er al wat bekend daarover? En over de doorlont box met 16 cake's?

De doorlontbox met 16 cakes is helaas niet in het assortiment voor dit jaar. Schuurmans kiest ervoor om vooral de juiste artikelen met een goede kwaliteit op voorraad te hebben en vernieuwing pas volgend jaar door te voeren. Dit is ook de reden dat ze geen demo hebben, te weinig nieuwe producten.

Die doorlontbox komt er niet zoals ik uit dit citaat opmaak.
greetzz

Back
Bovenaan