Verbod voor consumenten op vuurwerk AD.nl

ja zeker doen!

Weet iemand dat nog? Vroeger had ik voor sommige spellen zoals 'Travian' een automatisch 'klik' systeem op de computer. Daarmee kon je toch klikken en opdrachten uitvoeren terwijl je in de winkel je boodschappen doet.. Kunnen we dit ook toepassen op zo'n site?

Tot die tijd zet ik ook mij Tor ff aan het werk :D 50% en meer.
Weer van die vuillakken heh.. 3 tegen 1 voor..

Dit weekend naar Bremen geweest en daar lag toevallig een krant. In Duitsland hebben ze hetzelfde gezeik als hier met illegale knallers.

duits.jpg

Iemand zit die andere te manipuleren. Ik klik me een ongeluk en die andere stijgen bijna net zo hard mee? Is dit ook gemanipuleerd ? Ik probeer het bij te houden allemaal maar poe.. in paint enzo

Dit weekend naar Bremen geweest en daar lag toevallig een krant. In Duitsland hebben ze hetzelfde gezeik als hier met illegale knallers.
[/ATTACH]

Precies!
Maar uiteindelijk is dit alles een heel andere discussie: vuurwerkoverlast door illegaal vuurwerk of afschaffen consumentvuurwerk.
Twee erg verschillende dingen.
Daarbij kun je iets wat al verboden is niet nog een keer afschaffen...:p

Geweldig dit ! Lekker klikken met z'n allen. De site van GroenLinks/Vuurwerkoverlast wordt ook voor waar aangenomen dus waarom dit niet. Ook klikken op telegraaf.nl trouwens.

Iemand zit die andere te manipuleren. Ik klik me een ongeluk en die andere stijgen bijna net zo hard mee? Is dit ook gemanipuleerd ? Ik probeer het bij te houden allemaal maar poe.. in paint enzo

Tuurlijk! Die hebben een politieke lobbie met enthousiasten die hetzelfde doen als wij... :)

Uitslag pol.png
Vind het wel vreemd.. Bij elke 2 stemmen voor het behoud automatisch 1 stem naar tegen? Bijna 1 op 1... terwijl we hier met meerderen vet lopen te klikken.. En voor dat we daar mee begonnen ging het bij die andere ook niet zo snel. Zeer verdacht

Back
Bovenaan