“Verbieden zorgt voor escalatie”

Er is een psychiater met een oplossing....schoffelen in NO-Grunn
Ook psychiaters zijn gewone mensen die er wel eens naast zitten, het even niet weten of in sommige gevallen net zoals in elke beroepsgroep er een heel vreemde mening op nahouden.
Ze kan drie uur in de wind staan lullen maar genoeg onderzoek wijst uit dat de hoogte van de straf weinig tot geen effect heeft op de mate waarin vergrijpen voorkomen Handhaving daarentegen, dus de kans dat je gepakt wordt heeft wel een groot effect op de mate waarin vergrijpen voorkomen.

Ik vind het vooral zielig voor de plantsoenendienst van Noord Oost Groningen. Werken die mensen nou echt in de hel of is het haar eigen schrikbeeld?

Ik vind het vooral zielig voor de plantsoenendienst van Noord Oost Groningen. Werken die mensen nou echt in de hel of is het haar eigen schrikbeeld?

Nee dat schijnt echt een hel te zijn 🔥👹☠️ Het zelfmoordcijfer ligt ook opvallend hoog boven het gemiddelde onder oost-Groningse plantsoendienstmedewerkers.

Alhoewel ik vanzelfsprekend tegen geweld ben tegen politie en ME zie ik toch echt al enkele jaren een heel groot positief persoonlijk voordeel. Hierdoor moet ik eigenlijk de blanke Tokkies en woestijn ratten erg dankbaar voor zijn.

Maar vooral ook het wegkijk politiek en het maar niet benoemen van de gigantische olifant in onze samenleving. Dank.

Zolang zij elke jaar de boel flink uit de klauwen laten lopen ligt de volledige focus van handhaving, politie en ME op deze groepen en vooral in die betreffende wijk(en). Ook dit jaar was het weer raak. Welgeteld 5 ME busjes continue door die wijk en tevens een lik op stuk beleid. Wederom meerdere autobranden in de laatste dagen van het jaar.
Dit jaar de politie wederom amper gezien en ook geen praatje mee hoeven te maken op mijn stook locaties. Ze weten immers bij wie zij wel en niet moeten zijn.
Zoals Cruyff zei. Ieder nadeel heb zn voordeel!!

Dat de komende jaren de bontkraagjes en Tokkies maar lekker in een andere wijk los mogen gaan zonder dat ik er last van heb. Proost !

Volgens mij is het niet adequaat optreden tegen wat al verboden was reden tot escalatie van het verbieden gebleken. Ik snap de stelling wel maar dat is een kwestie van logisch koffiedik kijken op basis van een situatie die pas (zou kunnen, dan wel) ontstaan is na jaren wanbeleid.

Tja ik weet het niet. Ik keek vandaag de compilatie van mitchel Pyroteamutrecht. Die zette een show klaar, politie reed langs en zegt veel plezier! Utrecht waar vuurwerk al jaren verbod is op afsteken, dus wat voor signaal moet dit geven? Politie boeit het dus ook niet dat normale stokers doorgaan?
HEel simpel, de agenten op straat hebben geen last van de grote groep sier afstekers maar het is hun top en bond die moord en brand schreeuwen om sierverbod want dan is alles handhaafbaar. Die nine kooiman is ook zo'n brevet onvermogen figuur die zich blijft indekken want er moet 350 milj euro per jaar bij om meer op straat te krijgen. De agent oo straat kan haar bloed wel drinken.

En michon met verbod moet er komen, je had voorwaarden en daar ga je nu straal aan voorbij. Wat ik je brom, heb ze allemaal mail gestuurd verschillende keren maar verbod is allang in de achterkamer bekracht door een kleine groep machthebbers. Dat nu pyrofreaks gelijk krijgen vanwege de excessen doet er niet toe

Excessief popcorn inslaan dus. En meenemen naar het buitenland waar gezond verstand nog wel regeert. En wel gewoon vuurwerk afgestoken mag worden tijdens de jaarwisseling.

Excessief popcorn en oliebollen / appelbeigneits ingrediënten

Dat wordt smullen 1 januari 2027; op meerdere fronten :D

Back
Bovenaan