Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Noord-Ierland bedoelt ie, is UK en daar is het overal ook F3 legaal te verkrijgen.Mensen rijden van Ierland naar Engeland?
Oh ja natuurlijk!Noord-Ierland bedoelt ie, is UK en daar is het overal ook F3 legaal te verkrijgen.
Dank voor de correctie, uit Ierland rijden naar noord Ierland inderdaad om daar hun spul te halen, zoals wij moeten uitwijken naar België straks met een verbod of Duitsland zolang daar geen verbod komt tenminste.Noord-Ierland bedoelt ie, is UK en daar is het overal ook F3 legaal te verkrijgen.
Ook psychiaters zijn gewone mensen die er wel eens naast zitten, het even niet weten of in sommige gevallen net zoals in elke beroepsgroep er een heel vreemde mening op nahouden.Er is een psychiater met een oplossing....schoffelen in NO-Grunn
Ik vind het vooral zielig voor de plantsoenendienst van Noord Oost Groningen. Werken die mensen nou echt in de hel of is het haar eigen schrikbeeld?
HEel simpel, de agenten op straat hebben geen last van de grote groep sier afstekers maar het is hun top en bond die moord en brand schreeuwen om sierverbod want dan is alles handhaafbaar. Die nine kooiman is ook zo'n brevet onvermogen figuur die zich blijft indekken want er moet 350 milj euro per jaar bij om meer op straat te krijgen. De agent oo straat kan haar bloed wel drinken.Tja ik weet het niet. Ik keek vandaag de compilatie van mitchel Pyroteamutrecht. Die zette een show klaar, politie reed langs en zegt veel plezier! Utrecht waar vuurwerk al jaren verbod is op afsteken, dus wat voor signaal moet dit geven? Politie boeit het dus ook niet dat normale stokers doorgaan?