Varsseveld 27 december 2014 (Prof)

densta

VWC lid
Stad/dorp: Varsseveld
Datum: 27 December 2014
Tijdstip: 20:00 uur
Schietbedrijf: Harry Mellendijk
Maximum kaliber Prof
Bijzonderheden Tijd geleden had ik een mail gestuurd of ze dit jaar weer een show zouden geven. Reden voor mij was, omdat er vorig jaar niks gedaan werd en die 2 jaar ervoor wel. Had hun ook gevraagd als er een show komt dit graag hier op Vwc te delen met jullie. Heb netjes een mail terug ontvangen dat ze hier nog op terug zouden komen. Dit hebben ze vanmorgen gedaan. Zeer netjes nagekomen allemaal.

Dacht dat er 2 jaar geleden een hoop nat was geworden en men een gedeelte niet kon gebruiken
Vocht was erbij gekomen dat ik hoorde
Was wel jammer 27 dec moet ik voorbij laten gaan helaas

Dacht dat er 2 jaar geleden een hoop nat was geworden en men een gedeelte niet kon gebruiken
Vocht was erbij gekomen dat ik hoorde
Was wel jammer 27 dec moet ik voorbij laten gaan helaas

Klopt helemaal mosterdman. Idd veel nat geworden en helaas stopte t vroegtijdig.

Hoop dit jaar voor het eerst aanwezig te zijn! Helaas 2 jaar geleden niet kunnen gaan, probeer nu alles op alles te zetten om te komen:D

Het is een beetje stil rond dit topic. Deze show zijn we toch niet vergeten? Kan er inmiddels al wat meer bekend gemaakt worden over de inhoud van de show? Mogen we weer een mascleta verwachten?

denk dat dit zeker een leuke show gaat worden.

wie weet een straatnaam of locatie,Voetbalveld Varseveld kan ik niet veel mee.

Ziet er erg mooi uit! Misschien dat ik er vanavond ook heen ga maar ik wil eerst zeker weten of het niet alleen die tien minuten is, hoe zit deze demo in elkaar? Is het eerst een demo van consumenten vuurwerk gevolgd door dat wat te zien is op het filmpje van densta? Want dan kom ik er ook zeker naar toe. Alvast bedankt!

Ziet er erg mooi uit! Misschien dat ik er vanavond ook heen ga maar ik wil eerst zeker weten of het niet alleen die tien minuten is, hoe zit deze demo in elkaar? Is het eerst een demo van consumenten vuurwerk gevolgd door dat wat te zien is op het filmpje van densta? Want dan kom ik er ook zeker naar toe. Alvast bedankt!

Tlvd ik heb vanmorgen gebeld en ze vertelde mij dat er eerst wat consumenten spul geschoten word en daarna finale met prof. Word niet zo uitgebreid als dat we gewend zijn. Dus zullen wat prof blokken zijn.

Tlvd ik heb vanmorgen gebeld en ze vertelde mij dat er eerst wat consumenten spul geschoten word en daarna finale met prof. Word niet zo uitgebreid als dat we gewend zijn. Dus zullen wat prof blokken zijn.

Bedankt! Door dat laatste toch maar besloten niet te gaan. Diegenen die wel gaan, veel plezier!

Om de hoek voor mij, dus even wezen kijken. Fris in die vlagerige wind. En ondanks dat bekend was dat het minder zou zijn dan voorgaande jaren toch wel even van genoten.

Grtz!

Het was het zeker waard om even te kijken! Het ging er in ieder geval even flink op. Iemand een idee welke cakes er op het veld dichtbij werden afgestoken? De fonteinen deden het ook erg goed.

Back
Bovenaan