Varsseveld 27-12-2011 Mascleta/Tronada

Haha, gaan die knoeperds van 100 mm ook mee dan?
Die mag je wel op 30 meter zetten en op tegels, anders kun je ze na afloop uit het gras gaan peuteren. :-)

Lijkt mij super vet.
Half uurtje rijden dus mooi dichtbij.
Iemand enig idee of dit een beetje te vergelijken is met de mascleta van 2008 in doetinchem?
Dit moeten ze vaker doen!

Er staat geen mascleta zoals ik al in mijn eerdere post heb genoemd.
Wel losse onderdelen van een mascleta, oa trueno 1,2,3 en 6
eindlijnen enz.
Het is hoofdzakelijk ritme schieten en prof sier met lidu blokken.

Maar er hangen dus wel een paar mooie truenolijnen en eindlijnen Harrieboem? Als alles verder word aangekleed met wat prof sier en wat ritmes lijkt het mij wel de moeite waard. Hoelang gaat dit spektakeltje duren? 3/4/5 minuten neem ik aan.. ?

Grtz

Maar er hangen dus wel een paar mooie truenolijnen en eindlijnen Harrieboem? Als alles verder word aangekleed met wat prof sier en wat ritmes lijkt het mij wel de moeite waard. Hoelang gaat dit spektakeltje duren? 3/4/5 minuten neem ik aan.. ?

Grtz

Ja hoor eindlijnen trueno 2 en 3 hangen er.
Verder word met de rest van de trueno no 1,2,3 en 6 ritme geschoten.
Tronada potten 30, 50 en 100 mm ook aanwezig.
En nog veel meer.
Tijdsduur ongeveer 7 tot 8 minuten.

Groet
Harrieboem.
www.spaansvuurwerk.nl

Weet iemand misschien de precieze locatie van deze show?
In de beginpost staat alleen: Voetbalveld Varsseveld, Varsseveld.

Deze staat trouwens niet eens vermeldt in de 'hoofdkalender' op de website, moet die nog bijgewerkt worden?
Deze show mag je niet missen natuurlijk, (vrij?) uniek in Nederland!

Ik zal er ook weer bij zijn de 27e. Eens beoordelen hoe de mannen dit jaar weer een "mascleta" (onderdelen daarvan) en tronada neerzetten ;)

Laatst bewerkt:
DAMN Vandaag op mijn werk toegezegd dat ik aanstaande dinsdag wel in de avond kan werken, Bedenk ik me net dat dit er is! Ben dus helaas niet aanwezig!! :bonk:

Of je neem ze allemaal mee en zeg je, wat ik nou toch voor knallend feest heb gevonden :)

Ja dat zal wat worden. :-) In ieder geval wel ruim 50 man er bij.
Ligt helaas wat gecomplixeerder. In verband met een niet gewenste celdelingsziekte vieren ze het feest nu i.p.v. in de zomer.
Nee, er onderuit komen gaat niet lukken, en dat wil ik ook helemaal niet. Was meer een baal moment waarop ik 't poste. Gezondheid van familie is uiteraard belangrijker dan een vuurwerkshowtje, en als je aan de gezondheid niet veel meer kan doen moet je er op dit soort momenten zijn.

't feest is er trouwens maar 10 km vanaf zie ik nu.. Ga het dus wel horen :-)

Ja dat zal wat worden. :-) In ieder geval wel ruim 50 man er bij.
Ligt helaas wat gecomplixeerder. In verband met een niet gewenste celdelingsziekte vieren ze het feest nu i.p.v. in de zomer.
Nee, er onderuit komen gaat niet lukken, en dat wil ik ook helemaal niet. Was meer een baal moment waarop ik 't poste. Gezondheid van familie is uiteraard belangrijker dan een vuurwerkshowtje, en als je aan de gezondheid niet veel meer kan doen moet je er op dit soort momenten zijn.

't feest is er trouwens maar 10 km vanaf zie ik nu.. Ga het dus wel horen :-)

Oh dan ga je gewoon even stiekem naar de wc ondertussen peer je hem ff niemand die je mist :p

Back
Bovenaan