[Valk Vuurwerk] VALK SUPER 9-16 [Ass.]

bassie1978

VWC lid
Artikelnummer: 155
Artikelnaam: VALK SUPER 9-16 ( PAKKET )
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Schoten: 9 x 16 schots
Effectomschrijving: De HEAVY LEGEND SUPER 9-16 is een kwaliteits pakket met 9 cakes van 16 schots. Deze cakes zijn voorzien van knetterharde burst en mega grote sortie effecten. Met de laagste prijs garantie. Eigen import
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Kartoninhoud:
Richtprijs: € 134,50
Voorverkoopprijs: € 46,50

valk_super_9-16.jpg

Dit klinkt ook geweldig hoor. Goed bezig Valk.
Deze gaan we ook zeker in de gaten houden.

je moet ze als soort thor Messier 16s zien :idea: en vind top dat ze voor dit geld weg kunne gaan bij van de valk als super stunt en niet vol mep hoefd betalen

Als ik het goed heb is deze verglijkbaar met de hl 16, maar dan zonder salutes. Bv blauw+blink rood+blink etc..

Ik vind het een grappig pakketje, en volgens mij zijn deze cakejes aardig vol geladen

Precies. Ze zijn compact en wegen nog wel wat. Heb liever dat de verpakking wat minder groot is en de prijs wat lager is. Ze doen me overigens sterk denken aan die Heavy 4 en Heavy 5 pakketten van Wolff. Als ze daar op lijken dan zit ik goed haha

Precies. Ze zijn compact en wegen nog wel wat. Heb liever dat de verpakking wat minder groot is en de prijs wat lager is. Ze doen me overigens sterk denken aan die Heavy 4 en Heavy 5 pakketten van Wolff. Als ze daar op lijken dan zit ik goed haha

nope lijkt totaal niet

Back
Bovenaan