Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Die nee kan ik je wel geven.Alles staat klaargepakt en daar gaan ze niet in lopen trekken.Zelfs een paar uur naar voren halen kost veel tijd en moeite en ik spreek uit ervaring.Dat snap ik wel. Nee heb je en ja kun je krijgen
Nee niet mogelijk. Reistijd is volgens mij ongeveer 10 minuten tussen de vestigingen dat moet lukken toch ?Is de afhaallocatie van een order voor locatie Nijverdal te wijzigen naar locatie Rijssen? (Alle artikelen staan zowel op de site van Rijssen als die van Nijverdal)
Nee en nogmaals Nee Staat er toch duidelijk op de site Aan gegevenIs de afhaallocatie van een order voor locatie Nijverdal te wijzigen naar locatie Rijssen? (Alle artikelen staan zowel op de site van Rijssen als die van Nijverdal)
Nee, zowel in Rijssen als Nijverdal niet meer.Is de Snowblind hier nog op voorraad?
Voor wat?Net nog even happy our mee gepakt en op de valreep nog de laatste tournament box mee genomen voor een mooie prijs.