Valk Vuurwerk Nijverdal

Ik snap het volledig als het op dit moment druk is, maar het lijkt mij wel dat het redelijk is om een korte reactie met "we zijn op dit moment druk bezig, we helpen zodra we tijd hebben" te verwachten

Ik snap het volledig als het op dit moment druk is, maar het lijkt mij wel dat het redelijk is om een korte reactie met "we zijn op dit moment druk bezig, we helpen zodra we tijd hebben" te verwachten
Dan bel je ze toch even morgen ? Staat op de site gewoon een telefoonnummer. Beller is sneller ;)

Om heel eerlijk te zijn ben ik er ook wel klaar mee. Heb een afhaaltijd probleem met een bestelling uit februari. Ik zat aan de andere kant van de wereld en op de 1 of andere manier was mn afhaaltijd +6 uur. Heb zeker 10x gebeld, gemaild en de nodige pms hier aan besteed.
Het zijn 2 dozen waar ik heen en terug 4 uur voor moet rijden en het is nog steeds niet geregeld en ik begin dr wel goed van te balen nu.

Tis elke keer het komt goed, maar 10 maanden later is dr gewoon nog steeds niets geregeld.

Afgelopen dinsdag weer gebeld met rene, aardige gozer hoor, maar moest mailen en weer stil.

Kan dr aub iets geregeld worden. Snap dat het allemaal druk is enzo maar zo moeilijk kan het allemaal niet zijn toch.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan