Valk Vuurwerk Nijverdal

jejestilo074

VWC lid
1.1416318283.jpeg

Adresgegevens:
Valk Vuurwerk Nijverdal
Rijssensestraat 237
7441 AE Nijverdal
Tel: 0548 612990

Valk Vuurwerk Rijssen
Jutestraat 15
7461 TS Rijssen

Valk Vuurwerk Geesteren
Breemhaarsweg 2
7678 TJ Geesteren

https://valk-vuurwerk.nl/
https://vuurwerkperdoos.nl/

Omschrijving:
Vuurwerk kopen doe je bij de grootste en goedkoopste vuurwerk speciaalzaak van Oost Nederland, met meer dan 50 jaar ervaring met vuurwerk. Wij zijn altijd op zoek naar het mooiste en goedkoopste vuurwerk.

Collecties:
• Rubro
• Zena
• Evolution
• Geisha
• Funke
• Magnum
• Vuurwerktotaal
• Valk eigen import

Laatst bewerkt:
Dit jaar nieuwe artikelen van excellent - weco en crown
bij fietsshop de valk in nijverdal

in 2010 gaan wij verbouwen daarom moeten onze bunkers op 31 december leeg zijn.

31 december tussen 16.00 en 17.00 uur mega opruiming met kortingen tot 60% alles moet weg

Zou je die kunnen inscannen en plaatsen, of in ieder geval vertellen of ze nog de Screaming Girls te koop hebben?
groeten, hw

Inscannen kan ik helaas niet:cry: Maar je zou eem mailtje kunnem sturen of je de folder thuis gestuurd kan krijgen. En ja, ze verkopen de Screaming Girls!

webshop online

webshop online

Zie net dat de webshop weer online staat.
Het bestellen is nu wel gelukt hoop ik.. 2 weken geleden lukte het nog niet.
Als ik m'n kudde Screaming Girls ophaal dan neem ik ook wel een folder mee.
Heb ook meerdere Eagles romeinse kaarsen besteld.
Ben benieuwd wat ik als gratis vuurwerk krijg (50 euro)
De Mermaid Thunderking pot kon ik niet bestellen helaas. Misschien kan ik hem daar nog kopen in het laatste uurtje.

Inscannen kan ik helaas niet:cry: Maar je zou eem mailtje kunnem sturen of je de folder thuis gestuurd kan krijgen. En ja, ze verkopen de Screaming Girls!

Na de vuurwerkshow nog eens 10% extra korting op de schietlijst
de winkel is vrijdag avond geopend ik heb de schietlijst gezien ziet er goed uit

Damnit, geen afhaaltijden meer op de 30e. Enige mogelijkheid voor mij, ben dan met de trein op doortocht cq. landelijke vwstrooptocht :D Morgen maar 'ns bellen, kijken wat mogelijk is. Anders ga ik de Screaming Girls om zo'n stomme reden mislopen :(

Wat een bizarre boel was het daar dit jaar zegh!

Kwam daar de 31ste om 15.30 om m'n bestelling op te halen. Klopte helemaal, en zat wat gratis Pro-Line bij.
Daarna buiten even een sigaretje roken tot het 1600 uur was.
Het begon al aardig vol te lopen, en het was wel te zien waarom.
5 verkopers achter de balie die maar 1 ding voor ogen hadden, namelijk: Alles moet op/weg/los/verkocht worden!!!
M'n broer heeft toen voor z'n kaarsenproject voor volgend jaar een doosje (4 x 54) met 30 shots romeinse kaarsen meegekregen voor 25 euro!:bonk:
Asian Budget cake B voor 17,50 per stuk!:bonk:
2 doosjes extra Screaming Girls mee voor 140 euro (48 pakken a 3 euro):bonk:
En daarna zag ik toch nog iemand met de uitverkochte Silver Salute weglopen, dus heb ook daar een karton van meegekregen met 50% korting:bonk:
10,75 euro per SS is een schijntje!

Daarna zei ik tegen m'n broer: We moeten hier weg, want de bus is nog lang niet vol! Zo zijn we weggegaan uit pure zelfbescherming.

Vuilniszakken propvol met overgebleven pijlenpaketten voor 25 euro!
Evuco Winner cakes nr. 1 en 6 voor 25 euro per stuk!:bonk: en verder alles wat je je maar kunt indenken van Weco, Dynasty, Evuco, Dynamic, Asian Budget line, Pro Line, Full Loaded & Crown en ander restspul voor maar de helt van de prijs.

Zit me nu echt voor m'n kop te slaan dat ik geen kartons heb gekocht van: Falling Leafs, winner cakes, Clouds of Thunder, nog meer Screaming Girls, maar aan de andere kant heb ik nu nog wel geld om naar Fallas te gaan.

Ik moet toegeven dat ik me echt een vrouw voelde met een volle portemonnee
die er net achter kwam dat haar favoriete kledingwinkel een Mega-sale had..
Een soort van snoepwinkel...
Bizarre ervaring! De verkopers zaten er echt doorheen, maar gingen onverwoestbaar door!
Fantastisch winkel met een 'niet ***len, maar poetsen'-mentaliteit!

Als ze volgend jaar weer een happy hour hebben ga ik er weer heen (wel 80 km rijden) met een hoop brandende euri in m'n zak!

Online bestellen is niet meer mogelijk :shocked: :sad: De webwinkel is vol? :bonk:

Back
Bovenaan