Valk Vuurwerk Nijverdal

Via via is er wel op de site te komen.
Echter staan er nog geen producten. Bij het kopje Assortiment staat dat het op 25 november bekend wordt. Dat is dus morgen over een maand.

Dat zou dus betekenen dat je slechts 5 dagen de tijd hebt om te bestellen ?
Aangezien de shop 1 December weer gesloten is. :bonk:

He jongens ik heb goed bericht.
Het lijkt erop dat het probleem is opgelost morgen vroeg
Gaan ze nog even testen.
Als alles goed gaat, gaat valk morgen middag direct online.

Kijk, dat is nou eens goed nieuws op een donderdag avond.
Ben zeer benieuwd waar Valk mee komt.
We zullen het morgen hopelijk al te zien krijgen.

Bedankt voor het melden, reva! :)
Ik had er iets meer van verwacht omdat het per karton gaat.
Zo heeft bijvoorbeeld Orthen al een 35% kortingsactie zonder kartonnen af te hoeven nemen. Hier en daar zit er dan een uitschieter bij naar 40 of zelfs 50%. Al met al een leuke actie, maar ik vind het het niet waard om nu kartonnen aan te gaan schaffen van producten die elders ook met deze korting te koop zijn per stuk.

Al met al toch een leuke actie en ik ben benieuwd wie het drukker gaat krijgen. Valk of Slooijer. :)

Ben het wel met nick eens,die korting kan je ook pakken zonder dat je een karton koopt.Teminste het lijkt mij dat als je per karton koopt voor het echte voordeel gaat.:)

Goede actie, ook de moeite om eventueel met meerdere mensen te bestellen en onderling te verdelen als je zelf niet zoveel nodig bent maar toch de korting wilt pakken.

Over die Big 19,

Kan ik zekerheid krijgen dat ik ook de Big 19 krijg als pakket en geen 12 losse Extreme Salutes?
Dit omdat de Big 19 van Space de oude goede Extreme Salutes zijn, maar de nieuwere Extreme Salutes zijn niet meer van die kwaliteit, dus zou zonde zijn als ik voor 140 euro mindere cakes zou krijgen.

Verder, prima actie denk ik zo!

Ik vind dat er zeker mooie aanbiedingen tussen zitten. Sommige met meer dan 50 procent
Dat rubro, dynasty en de huidige cakes minder korting krijgen is niet heel gek.
Wat wel gek is misschien is dat je deze kortingen elders ook gewoon per cake krijgt. Maar ik zou niet gelijk zeggen dat het helemaal niets is.
Tis alleen een eindje rijden.
greetzz

UPDATE

wacht nog maar even met bestellen...!
naar aanleiding van jullie reacties gaat Valk de prijzen nog een keer aanpassen om zo een erg goede prijs te hebben! Hiervoor gaat echter de site nog wel een keertje offline....zodra die weer online komt, is de site voorzien van de scherpste prijzen!

Kijk zo kan het dus ook...service eerste klas zeg ik!

:bye:

Wow, dat zie je inderdaad niet vaak. Vind het echt van respect getuigen richting ons! Maar toch vind ik de acties sowieso al geweldig hoor, een winkel is niet VERPLICHT om dit te doen! Ze doen het vrijwillig. Alle korting, in welke vorm dan ook, is een extra'tje.

Dit laat toch wel merken dat ze ver boven de rest van de winkels willen staan. Dit is toch wel een manier van super goede reclame.

Vind het echt top! Alleen jammer dat ik er totaal niet in de buurt woon ( omgeving rdam ) dus kan er helaas niks halen.

Wel super dat ze willen luisteren.
Ze hoeven het inderdaad niet te doen. Wel echt tof dit.
Goede reclame.
greetzz

Back
Bovenaan