nick_2410
VWC lid
dat is ook een optieBeide nemen, is de laatste keer he![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
dat is ook een optieBeide nemen, is de laatste keer he![]()
Beide nemen, is de laatste keer he![]()
En dan eigenlijk x2 doen. Dan weet je zeker dat je nog wat hebt als je er tevreden over bentwat hadden jullie gedaan big valk of buurtassortiment allebei 90 euro?
Big 19 is NIET betrouwbaar. Zie eerdere meldingen begin van het jaar.En dan eigenlijk x2 doen. Dan weet je zeker dat je nog wat hebt als je er tevreden over bent![]()
Dus dat wil zeggen dat het dit jaar ook niet betrouwbaar is? Volgens mij is dit het eerste jaar dat ik er wat over lees. Kan een slechte batch zijn. Wil niet zeggen dat wat er nu komt ook slecht is.Big 19 is NIET betrouwbaar. Zie eerdere meldingen begin van het jaar.
Eigenlijk wel laatste keer legaal maar heb ook al de city trip en de super bomb ass anders worden het wel heel veel.En dan eigenlijk x2 doen. Dan weet je zeker dat je nog wat hebt als je er tevreden over bent![]()
Klopt heb je gelijk in. Ik geef het alleen aan of waarschuwing. Van team Valk in ieder geval geen reactie op mijn mail of via dit forum gezien dat probleem is opgelost o.i.d.Dus dat wil zeggen dat het dit jaar ook niet betrouwbaar is? Volgens mij is dit het eerste jaar dat ik er wat over lees. Kan een slechte batch zijn. Wil niet zeggen dat wat er nu komt ook slecht is.