Valk....freakactie?

FatAzz

VWC lid
Misschien heb ik wat gemist, maar iemand een idee wanneer Valk online komt met de freak actie? Dacht dat het eind januari / begin februari zou zijn, maar doodse stilte... :confused:

Misschien heb ik wat gemist, maar iemand een idee wanneer Valk online komt met de freak actie? Dacht dat het eind januari / begin februari zou zijn, maar doodse stilte... :confused:

Goedenmorgen

Op dit moment zijn wij druk bezig de site's om te zetten naar het nieuwe pos-systeem, zodra dit helemaal rond is en de site helemaal super draaid gaan wij online.
Dus nog even geduld het komt goed.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Goedenmorgen

Op dit moment zijn wij druk bezig de site's om te zetten naar het nieuwe pos-systeem, zodra dit helemaal rond is en de site helemaal super draaid gaan wij online.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Bedankt voor je snelle antwoord!

Geduld is niet mijn sterkste kant...:bonk:
Maar we wachten af!

Goedenmorgen

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Is er inmiddels meer inzicht wanneer jullie live gaan?

Helaas nog niet, we doen ons best maar we zijn er ook even tussenuit geweest ivm vakantie ( altijd even fijn na die drukke periode).
Maar we doen ons best.
Ik zal op de site melden zodra er meer bekend is.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

groot gelijk, lekker vakantie , en ook even afwachten hoe dat nou gaat uit zien dat verbod op knal en vuurpijlen . Zat al te denken normaal zijn ze allang al online doen ze het niet meer of afwachten met dat verbod wat er aan zit te komen, en met die corana gedoe zal ook wel wat beperkt worden met de levering enzo en aanbod we wachten af

@subarufreak, komt het einde in zicht mbt vullen website?
en licht aan het einde van de tunnel mbt online gaan?

Kwa communicatie is het aardig rustig. Zeggen dat het nog niet duidelijk is wanneer iets on line komt is ook een antwoord.

Kwa communicatie is het aardig rustig. Zeggen dat het nog niet duidelijk is wanneer iets on line komt is ook een antwoord.

Lees dan even wat subarufreak vertelde:

'Maar we doen ons best.
Ik zal op de site melden zodra er meer bekend is.'

Kortom: Wacht! Te drammen

Lees dan even wat subarufreak vertelde:

'Maar we doen ons best.
Ik zal op de site melden zodra er meer bekend is.'

Kortom: Wacht! Te drammen

Goedenavond mede members/freaks

Zoals ik al aangaf ja zijn wij super druk met alles omzetten naar de nieuwe site, daarbij zijn wij al druk met desbetreffende importeurs in gesprek over de producten die wij op de site willen/kunnen gaan zetten zodat we hierin ook daadwerkelijk aan voldoen met de aantallen voor de verkoop.
Zodra dit alles rond is gaat de site online.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Is er al wat meer bekend wanneer de site online gaat? Zal goed nieuws zijn in de coronacrisis :angel:

Back
Bovenaan