Utrecht 09-07-2010

Vanavond ben ik naar dit showtje geweest :) Viel niet tegen! Ik heb me prima vermaakt. Rond 21:30 uur kwam ik aan. Ik zag de bus van Katan al staan, maar het veld was nauwelijks afgezet. Met andere woorden: ze moesten nog beginnen met opbouwen. Ik liep een rondje over de kermis, en ging om 22:15 weer kijken. Toen werd net het veld goed afgezet en de mensen binnen het gebied weggebonjourd. Ik dacht al: 22:30 uur halen ze niet. Dus ik vroeg aan een medewerker van Katan hoe laat het zou beginnen. Er bleken zo'n 60 tot 70 cakes te komen. Rond 23:00 uur zou het beginnen. Dat is mooi, want om 22:30 uur was het nog te licht naar mijn mening. Dus weer een rondje over de kermis gelopen, wat bijzonder gemoedelijk en gezellig was.
Om 22:45 uur was het goede vol rondom het grasveld. De halve wijk leek op het gras te picknicken. Ik zocht een mooi plekje vooraan op (geen probleem; iedereen zat op de grond, en wilde dus niet tegen de dranghekken aan kijken). Ik zag nog drie fotocamera's op statieven staan, maar de fotografen kende ik niet. Niet toevallig VWC'ers...?

De show begon keurig om elf uur. Alles werd met de hand geschoten. Er was een kleine intro, en ook een kleine finale. Maar de hoofdmoot was een behoorlijke rommelpot. Kwalitatief prima vuurwerk hoor, maar zonder thema's of tempoveranderingen. Gewoon lekker potten wegraggen. Ik herkende niet één pot. Ik geloof dat (vrijwel) alles de Katan huismerk lijn was, maar wat ik heb gezien weet ik dus niet. Morgen post ik misschien nog wat foto's.
Het geheel duurde tien minuten en tien seconden. En aangezien YouTube video's van max tien minuten accepteert, moest ik mijn film onderbreken aan het laatste eind. Anders kon ik het niet uploaden. Dus hier is de eerste 9:49 minuut: morgen de laatste halve minuut (die weinig boeiend is :p).

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Ik kan de HD versie sterk aanbevelen om via YouTube te kijken!

Ik herkende niet één pot. Ik geloof dat (vrijwel) alles de Katan huismerk lijn was, maar wat ik heb gezien weet ik dus niet. Morgen post ik misschien nog wat foto's.

Was de eerste pot die geschoten werd niet toevallig de Super 500? Is toch niet zo moeilijk om te herkennen? :rolleyes:

De film voor de rest staat er goed op :) Jammer dat ik er niet bij was, want het was toch wel ff lekker cakes pompen :p

Bedankt voor het delen! :)

De eerste, en tweede, cake is inderdaad de Super 500, alleen dan de omlabeling van Katan (aangezien Katan vrij veel producten uit het assortiment van Wolff heeft omgelabeld).

Hier is het laatste fragmentje. Ik moest het in twee delen filmen, omdat het anders meer dan tien minuten werd: te veel voor YouTube.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Ook hier is de HD versie weer aan te raden.

Hier een foto van het publiek:
2lm17cj.jpg

En een foto van een gedeelte van de cakes op het veld:
2nly3q1.jpg

Laatst bewerkt:
Uiteraard was ik hier ook weer aanwezig zoals ieder jaar:D Kan ook niet anders he de straat uitlopen en ik ben er.Ik heb je dus zien staan darksoul wou nog naar je toe komen na de show maar ben gelijk maar naar huis gegaan omdat ik de volgende ochtend moest werken.

Ik ben hier ook even wezen kijken. Toen ik om 22:30 uur langs het veld liep zat iedereen nog op het veld. Opbouw duurde geloof ik nog geen 15 minuten. De milieudienst van de provincie kwam ook nog even kijken zag ik.
Het was geen spectaculaire show maar was wel leuk om naar te kijken. De knallen kwamen wel lekker hard over door de omgeving.

Back
Bovenaan