Universe of Passion [Compound]

Maar dan heb je hem dus niet goed gezet ;)
Je moet altijd even het papier er af halen om te zien hoe de waaiers in de doos staan. Dan kan je meteen inspecteren op ingedeukte tubes.

Jup. Afgaan op het stickertje is/was blijkbaar niet voldoende.

Eeuwig zonde van die 2e suffe cake. Had die weggelaten, of zelfs de rows om en om met de tail/comet effecten. Nu betaal je dubbel (en dwars) voor 1 mooie cake.

Dan zou ik wat geld bijleggen en een tailgate fan kopen. Tails zijn mooi, tweede cake was matig

Tja ook al niet zo'n beste compound van Evolution. Ook hier geld (zoals bij de Double Whammy) leuke effecten maar te weinig burst. Ik vind de tails gewoon erg gaaf, dat is de reden dat ik deze heb gekocht maar vond het voor de prijs en verwachting gewoon het niet waard. Tuurlijk reageer ik op het moment best enthousiast, maar achteraf vond ik het maar jammer. En natuurlijk vet balen van het niet goedzetten van de waaier, probeer ik altijd goed op te letten en dan nog gaat ie niet goed.

Tja ook al niet zo'n beste compound van Evolution. Ook hier geld (zoals bij de Double Whammy) leuke effecten maar te weinig burst. Ik vind de tails gewoon erg gaaf, dat is de reden dat ik deze heb gekocht maar vond het voor de prijs en verwachting gewoon het niet waard. Tuurlijk reageer ik op het moment best enthousiast, maar achteraf vond ik het maar jammer. En natuurlijk vet balen van het niet goedzetten van de waaier, probeer ik altijd goed op te letten en dan nog gaat ie niet goed.

Desnoods trek je het papier wat over de tubes zit eraf.
Kan je altijd zien hoe de tubes staan kwa schiet richting.
Werkt voor mij altijd.
Is maar een tip :thumbup:

Ik heb deze box vanavond ook gezien in Leiderdorp.
Ik vond 'm niet zo sterk. De tails doen het prima, maar de boeketten die daarná komen doen afbreuk aan het geheel. Knalt niet hard genoeg, en daardoor is het boeket ook misvormt.

Laatst bewerkt:
Afgaand van wat ik zie op het straatfilmpje vind ik het maar een middelmatig presterend bakje, dit komt eigenlijk door de tweede cake, als je dan bekijkt dat het (zo lijkt het iig) ook nog eens windstil was, waren de effecten slap en niet strak genoeg. Ja, dat krijg je wanneer je niet genoeg burst heb, dan helpt windkracht 0 nog steeds niet. De eerste cake is redelijk te noemen, niet echt de tails dat ik zie zoals op het productfilmpje, maar net voldoende. Overall gezien zou ik het, ook gezien de prijs, niet kopen. Sowieso viel het mij op dat de producten van Evolution vorig jaar benedenmaats presteerde, zoals o.a. Double Whammy en Pretty Hardcore. Vraag mij af wat daar de reden van zou kunnen zijn. Vanwege dat feit zou ik zelf heel voorzichtig zijn met het bestellen van hun producten, je weet immers niet of het een blijvend probleem betreft of dat het iets incidenteel was.

Ik heb deze box vanavond ook gezien in Leiderdorp. Om precies te zijn zagen we er zelfs twee stuks, tegelijk. Beetje misleidend...
Ik vond 'm niet zo sterk. De tails doen het prima, maar de boeketten die daarná komen doen afbreuk aan het geheel. Knalt niet hard genoeg, en daardoor is het boeket ook misvormt.

sorry dat ik het zeg heh, maar op dit filmpje is het er gewoon 1 en niet 2.

De eerste waaier vond ik erg mooi. Deed me denken aan die gouden oude Sunbeam lijn. De tweede waaier was dan weer een beetje matig. Te weinig burst helaas.

Ja ik heb Universe of passion voor de eerste keer. Hopelijk waait het niet hard en kunnen we ervan genieten. Hij komt wel goed op mij over moet ik zeggen. Voor die 79 euro proberen we het.

sorry dat ik het zeg heh, maar op dit filmpje is het er gewoon 1 en niet 2.
Verhip! Je hebt gelijk. Ik pas m'n post even aan om verwarring te voorkomen.
Ik ben in de war met een andere box die ze opeens per twee gingen schieten, nadat alle voorgaande producten keurig per stuk werden geschoten.

Tail bak los op de markt en de rest heel snel de prullenbak in. Over het algemeen traag, saai, duidelijk zonder kooi en inconsistente stijghoogte wat echt afbreuk doet aan een fan-shape bak.

Back
Bovenaan