Universe of Passion [Compound]

Viva la Bang

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 2615
Artikelnaam: Universe of Passion
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: 1.000 gram
Aantal Schoten: 85 schoten
Effectomschrijving: Volgt
Tube diameter: 20 + 25 mm
Kartoninhoud: 1/1
Tijdsduur: 40-45sec
Stijghoogte: ...
Adviesprijs 2024: € 109,00
Voorverkoop 2024: € 99,00
Onlineprijs 2024: € 89,00

O.a. te koop bij: Evolutionvuurwerk.nl

Wij danken GBV-WECO voor de informatie
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
wat een vreselijk... mooi label is dit zeg, mooie kleuren combinatie en ik ben oprecht heel erg benieuwd naar al het beeldmateriaal van de nieuwe evo boxen!

In het label staat 20/25mm, in de post 25/30. Voor een 25/30 zou de prijs nog redelijk zijn!

Wauw echt mijn ding, sierlijk! Heldere kleuren en dan ook salvo's met boeketten zonder crackling einde. Hebbe hebbe:applause:

Tail gedeelte echt top, 2e deel met boeketten helaas wat te standaard.

Deze schuif ik door naar volgend jaar, wil hier eerst straat video's van zien

Mooi dat Sunbeam-achtige eerste deel. Van mij had de hele box wel zo mogen zijn. Hij gaat in ieder geval met potlood op het lijstje om in de gaten te houden.

Prachtige box ook weer hoor. Deze zou ik prima al start van de 18:00 show kunnen gebruiken.

Hele mooie vervanger denk ik zo! Mij te laat opgevallen deze, maar wie weet na een dagje werken de 28ste dat ik deze nog even meeneem.

Deze krijg ik mee als vervanging voor de supernova, blij dat ik dat heb kunnen regelen

Maar de supernova is nog helemaal niet afgekeurd, ze wachten nog op de test resultaten en dan wordt er pas duidelijk over het hoe en wat. Dus als het positief is, dan wordt hij gewoon geleverd. Vind het aan de ene kant best voorbarig van de winkel waarbij je hebt besteld ?

Back
Bovenaan