Undercover in Nederland 2009

Ik vind het maar sneu, juist voor oud en nieuw nog even extra het illegale vuurwerk een slechte naam geven...
Vuurwerk is vuurwerk zolang er gewoon normaal mee kan omgegaan kan worden. en dat enkele hier nogal moeite mee hebben word het meteen zo negatief neer gezet.
Jammer ! :sad:

Vooral jammer van de mensen die niet op een normale manier met vuurwerk in het geheel om kunnen gaan.
Al het vuurwerk anders dan Nederlands consumenten vuurwerk is nou eenmaal strafbaar. (wat betreft sommige producten wellicht overbodig).
Maar wanneer ik al het knalvuurwerk/shells zie dat hier gebruikt/misbruikt wordt in Nederland dan snap ik direct waarom.

Wat hier in Nederland gebeurt met dit soort vuurwerk is toch buiten alle proporties?

At least thats my opinion!

Groet,

Hij herhaalt alles wat niet door de beugel kan echt 10x, op spectaculaire wijze verteld...Ik walg van die vent. En toch ga ik kijken, het is toch wel interessant.

Gistermorgen stond er een interview met Alberto Stegeman in Bn/destem. Hieronder een aantal fragmenten uit dit interview.

Alberto Stegeman begint morgen met een nieuwe reeks Undercover in Nederland. Stegeman, die eerder lekken in de beveiliging van schiphol en paleis Noordeinde aan licht bracht, duikt nu in de wereld van vastgoedfraude en illegaal vuurwerk.

Loop je straks in vermomming weer naar buiten?
Dat is gelukkig voor de komende afleveringne niet nodig. Het wordt steeds moeilijker voor mij zelf undercover te gaan. Undercover wordt in het criminele wereldje heel erg goed bekeken. We hebben met verborgen camera handelaren in vuurwerk gevolgd, mensen die bij grote deals pistolen meenemen. Daarbij werd meermaals de opmerking gemaakt, voor hetzelfde geld ben je iemand van Alberto Stegeman. Soms gaat het allemaal maar net goed.

Laatst bewerkt:
eehhh.. inderdaad.... benieuwd wie hij dan nu daad werkelijk als handelaar bij zn lurven wilde pakken.

ah joh, een vuurwerkhandelaar confronteren. wanna-be Peter R.
heb ook het voorstukje gezien gister en dat ging werkelijk helemaal nergens over.

wel gaan ze een hoop testen geloof ik.

ik ben benieuwd.

Alles draait om sensatie he, dus als hij er wat verhalen mee moet verdraaien en her en der het moet verdikken dan doet hij het graag anders kijkt niemand.

Wat je bij hem in de voorprogramma ziet is al gelijk het hoogte punt voor de rest hoop blablabla :bye:

Ik ben het zo eens met de laatste paar reacties... Wat een sensatiehoer...

Vuurwerk afsteken zoals je het dus echt niet moet gebruiken en dan verbaasd zijn dat het "fout" gaat en grote ophef er over maken. phff.

"Confronteren"
Die gozer krost weg... wat een top confrontatie :)

Heb 't voorstukje ook gezien, als dat het hoogtepunt is valt er niet veel bijzonders te zien. Het enige wat me opviel in het voorstukje was die mooie witte Seat.

Waardeloos programma! Die gozer die gisteren werd gevolgd was of te stom om zijn eigen *** vast te houden of hij dacht zelf ook even snel geld te kunnen maken, je kan mijn niet wijs maken dat hij geen onraad rook maargoed.

Ik hoop dat ik me niet te erg ga storen aan het sensatie gehalte, daar is die Alberto meester in.

en laten ze de vuurwerkpunt filmpjes met rust :P

Het is zeker niet nep nee. Zover ik weet wordt er weer eens een internethandelaar gefilmd. Maar als je wordt geconfronteerd zou ik me ook wel beseffen dat je in een tv programma zit.
We kunnen ons er best druk over maken, maar het helpt niet echt.
TV is nou eenmaal overdreven en vol met sentatieverhalen.
So be it.

Aan de ene kant is het goed dat ze deze handelaren aanpakken. Maar andere kant wordt er veel sensatie in gegooid (sbs = sensatie tv :p) waardoor het weer minder wordt. Ook de termen nitraatbom e.d. wordt nog teveel gebruikt :frusty:

Het is zeker niet nep nee. Zover ik weet wordt er weer eens een internethandelaar gefilmd. Maar als je wordt geconfronteerd zou ik me ook wel beseffen dat je in een tv programma zit.
We kunnen ons er best druk over maken, maar het helpt niet echt.
TV is nou eenmaal overdreven en vol met sentatieverhalen.
So be it.

zal ook wel weer zwaar overdreven worden..

+1

[opvulling van de tekst]

eert een andere handelaar hier in de buurt gepakt.
En nu begint ie ook met de Onderwereld te pushen.

Hij moet oppassen met wat ie allemaal doet :D

Laatst bewerkt door een moderator:
Perfecte timing voor deze uitzending. Precies 1 dag voordat je vuurwerk mag kopen... Tot eind maart horen we het nog wat na-borrelen in de 2e kamer dat het "allemaal beter aangepakt moet worden" en dan beginnen we weer van voor af aan :) Ik heb er zin in, is kijken wat Alberto ons nu weer wijs wil maken :cool:

Back
Bovenaan