Unabomber

Vond het voor wat ik ervoor betaald heb een prima box.
Vele malen minder dan de Venom uiteraard, maar zeker een box voor herhaling vatbaar.
Onderstaand een korte straatfilm vanuit mijn kant:

Laatst bewerkt:
Vond het voor wat ik ervoor betaald heb een prima box.
Vele malen minder dan de Venom uiteraard, maar zeker een box voor herhaling vatbaar.
Onderstaand een korte straatfilm vanuit mijn kant:

Ziet er wel lekker uit, eigenlijk gewoon de hedendaagse Secret Salute per shot. Hoe was de burst dan vergeleken met de Venom oid?

Ziet er wel lekker uit, eigenlijk gewoon de hedendaagse Secret Salute per shot. Hoe was de burst dan vergeleken met de Venom oid?

Denk dat de burst niet heel veel onderdoet in vergelijking met de venom..
De boeketten etc waren overduidelijk minder dan de venom.
al met al een prima box.. heb hem voor 15,75 nu weer besteld. Mooie prijs /kwaliteit verhouding als je het mij vraagt.

Eigenlijk bedoelt met 3 tegelijk maar gezien ik niet wilde doorlonten op de avond zelf geprobeerd met een fonteintje aan te steken. Dat is dus deels gelukt, de ander heb ik verwerkt in een klein fluitprojectje. Leuke dingen, gaan wel redelijk lang door met nét wat te weinig tempo. Maar prima burst, kleine broertje van de secret salute (die heb ik alleen met 8 afgeschoten dus kan ook een bias zijn). Zie ze alleen nu nauwelijks meer, mogelijk door de wat onhandige naam? Had hem voor echt een mooi prijsje vorig jaar.

Met de unabomber nog een mooi chaos/herrie projectje gemaakt, 2 tripping skyflyer eraan vast en vooraf volgens mij een sonnet 9 als single shot. Ter plekke in elkaar geknutseld en met een cat 1 fonteintje laten ontbranden. Is goed gelukt in mijn ogen, de unabomber gaat wat lang door. Het tempo daarvan mag in mijn ogen wel wat hoger, verder echt een prima cake! Prima burst ook voor een crackling cake.

Back
Bovenaan