Ultimate

Hierbij mijn film.

Deze bak vond ik niet best, kleine boeketten erin, een warboel van effecten, totaal geen logische combinaties, geen fijne opbouw... Enkel het tempo vond ik interessant, hij heeft veel schoten, maar de prijs en de uitwerking vind ik niet best.

Ik begreep vooraf dat het productie was, geen samples. Echter toen ik aangaf dat het hopelijk toch samples zijn en de productie beter is dan dit, waren het ineens wél samples. :rolleyes::wink:

Misschien doen ze het bij Royal wel andersom, slechte samples schieten en in je straat iets geweldigs :p

Ik denk dat het maar goed is dat de golden power niet geschoten is, want die had hier gehakt van gemaakt, vind het wel jammer hoor, maar 90 euro meer, sorry snap dat nu nog niet.

Misschien doen ze het bij Royal wel andersom, slechte samples schieten en in je straat iets geweldigs :p

Hmmm dus jij koopt cakes die op een demo als sample zijn geschoten en niet top presteerde als nog in de winkel om het in de straat opnieuw te proberen en hopen dat hij dan beter presteert ? :angel:
Vind deze box trouwens geen eens zo slecht maar er zitten stukken tussen waar ik mij toch achter de oren krab hoe klein en simpel de effecten zijn en dat vind ik jammer want hoe mooi de andere delen ook waren, deze mindere stukken bleven mij na het bekijken van het filmpje toch bij.

ik vond de bak best mooi. maar de bak doet het niet zoals het hoort hoorde ik in de winkel want het langer duren. maar over het geld kijk eens op een andere manier als je profblok van 300sh ben je echt veel meer kwijt dan is het wel goedkoper maar je moet het niet vergelijken met golden power(die vond ik niks) of garden of eden(oude versie vind ik erg goed zeker voor die prijs) misschien wordt de prijs wat naar beneden gebracht.

Dit was best een spektakelstuk, behoorlijk doorrammen met afwisseling van grote enkele schoten en wat kleinere salvoshots, veel diverse effecten waarvan sommige goed verrassend uit de hoek kwamen. Een lekkere chaosbak voor wie daar van houdt.

Ok, dat was zo objectief als ik kan zijn, nu subjectieve eigen botte mening:

Ik vond het een rommelbak. Geen lijn in te bekennen, alsof er een zooi effecten op een hoop gegooid waren. Diverse schietrichtingen brachten af en toe leuke verrassingen, salvo's deden dat meer door het lanceren dan door de kleine boeketjes met mindere burst dan de losse schoten (kleiner kaliber blijkbaar), en dan zaten er soms ook matige gevulde boeketten tussen (zoals ik gisteravond bij meer producten zag). Het is een beste smak geld die zomaar weg is, met naar mijn mening te weinig 'wow' momenten maar voor een ander kan het totaalplaatje onder de streep positief uitpakken. Ik vind dat er voor dat geld (en zelfs wel 100e. minder) veel beters te krijgen, 'the ultimate' is dit in mijn ogen absoluut niet.

Hij ziet er op het Royal filmpje veel netter en beter uit zeg!

Ik zie ook Z-shape aan het einde volgens mij wat ik eerder niet zag?

Ik vond het een leuk en diverse bak. Zeker wanneer je gewoon in 1x een smak geld wil uitgeven en toch een klein showtje wil hebben is dit een prima bak.

gister stond men ook op een aardige afstand. ik denk dat als je deze in de straat neer zet, je echt even een feestje hebt! wel een prijzig feestje dat wel. maar het is zeker een mooie doos!

Bij dat filmpje van Royal ziet hij er echt top uit! Maar dan duurt ie ook een 60 seconden langer als op de demo filmpjes! Schiet weer lekker op, al die verschillende filmpjes!

Back
Bovenaan