Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.

Tja, je bent vriendjes met Trump of niet..Gaat Wilders nou echt de “sjoemel met stemmen” kaart spelen?? Wat een mafkees!
Hahaha zo voorspelbaar als wat natuurlijk...gewoon lachwekkendGaat Wilders nou echt de “sjoemel met stemmen” kaart spelen?? Wat een mafkees!
Whahaha NATUURLIJKVolgens mij noemt airforce Geert gekscherend gek en bedoelt hij dat niet letterlijk. Zo interpreteer ik dat
Is hij dat?Tja, je bent vriendjes met Trump of niet..
(Zoals de waard is, ...)
Ik zou graag zien dat mensen zich iets meer in politiek gingen verdiepen en niet alleen het partijprogramma gingen lezen.Elkaar dom noemen daarmee win je geen oorlogen mee. Respect naar elkaar toe is ver te vinden in deze tijd.
Ik ken iemand en die zei: ik twijfel tussen PvdD en PVV. Die 2 partijen liggen op dierenstandpunten na erg ver uit elkaar. Maar de reden dat die persoon daar op wilde stemmen is: voor de dieren. Verder niet verdiept in de partijpunten. Is dat dom? Nee ik denk dat zelfs heel veel mensen zo denken.
Iedereen heeft zijn/haar eigen wereld en waarheid. Dat hebben we te respecteren.
Persoonlijk vind ik het wel mooi dat er de verschillen maar klein zijn. En het zou nog mooier zijn als ze er dan ook nog eens uit komen.
Ik heb gestemd en leg me neer bij iedere uitslag. Daar verander ik niets aan. Gaan we naar links dan zij het zo, gaan we naar rechts ook. Mijn leven pas ik er op aan. Gaan we volledig naar links dan stop ik met werken om te profiteren van de rijken (grapje) en gaan we naar rechts dan blijft ik geld maken voor ons land.
Dit is waar ik zelf invloed op heb.
Het enige waarvan ik hoop dat het verandert is dat de politiek volwassen gaat worden. Geen debatten waarbij men om antwoorden heen kunnen draaien. Maar hard tegen hard met eerlijke antwoorden. Geen AI plaatjes, geen manipulatie met cijfertjes en fake news. Alles op basis van feiten en met respect naar elkaar.
Hij is bewust zijn partij aan het afbreken. Je zag al langer dat er geen fut meer in zat. Ook geen tactiekOk, nou is Wilders zichzelf, z'n kiezers, en het democratisch proces wel echt belachelijk aan het maken. Laat m lekker gaan hokken met Trump. 1930s all over again.
Gekke Geert is naruurlijk hyperbolisch bedoeld, maar inhoudelijk gaat het erom dat zijn ideeen ongrondwettelijk zijn.Whahaha NATUURLIJK![]()
Riep je dat ook in coronatijd? Toen zijn er veel ongrondwettelijke dingen gebeurdGekke Geert is naruurlijk hyperbolisch bedoeld, maar inhoudelijk gaat het erom dat zijn ideeen ongrondwettelijk zijn.
I go down, everybody goes down, so I win. Kleutertactiek.Naja, bij Trump ging het nog ergens om, president of niet. Hier gaat het nergens om. Voortouw nemen bij een formatie die bij voorbaat totaal kansloos is, als PVV zijnde. Waarom zou je dit op de spits drijven? Negatieve aandacht is ook aandacht?
Hij IS de partij. Hij kan gewoon stoppen, en dan is de PVV klaar ....Hij is bewust zijn partij aan het afbreken. Je zag al langer dat er geen fut meer in zat. Ook geen tactiek

Ik pak m'n helm met hoorns alvastHij gaat straks oproepen om Den Haag te gaan bestormen.
Nee hoor, daar bestaat noodwetgeving voor mits goed beargumenteerd. En nou juist het gebruik van die noodwetgeving is zeer gevoelig voor gekke populistische leiders met dictatoriale trekjes: Putin, Orban, Trump, Netanyahu etc. Weet je nog dat minister Faber juist die benodigde en sluitende beargumentatie niet voor elkaar kreeg? Dat is geen "tegengewerkt worden", dat is op de rem trappen omdat mevrouw Faber te incompetent was om een fatsoenlijke onderbouwing te schrijven.Riep je dat ook in coronatijd? Toen zijn er veel ongrondwettelijke dingen gebeurd![]()
In heel Nederland zie je dat PVV fors gedaald is en D66 fors gestegen is en toch gelooft hij er in dat er vals spel gespeeld is?Hij IS de partij. Hij kan gewoon stoppen, en dan is de PVV klaar ....
Het was wel te verwachten dat tie deze kaart ging spelen. Man, man wat een treurigheid. Iedereen die roept dat de verkiezingen in Nederland niet eerlijk verlopen, moet eigenlijk gelijk emigreren naar China, Rusland of Noord-Korea![]()