Tweede Kamer wil geen vuurwerkverbod voor consument

Kijk, dit zijn berichten en geeft hoop. wat is trouwens overlast? Je er zijn mensen die komen al hals over de kop naar buiten als je met oud en nieuw een fonteintje afsteekt want dit maakt lawaai :frusty: :bonk: (serieus al eens meegemaakt. Nog even en je mag geen winden meer laten, want dat zorgt voor geluids en stankoverlast. Maar goed, zolang wij lekker mogen stoken de 31ste van december, en zo te lezen kunnen we dit (hopelijk nog heel lang blijven doen. Deze traditie moet gewoon blijven!! :D

Pas je wel even op met het gewicht dat je in huis hebt? Zulke mensen hoeven maar te bellen (denkende dat het illegaal vuurwerk is) Heb je wel de politie op je stoep en is het legaal maar boven de 25 kilo ben je alsnog alles kwijt. Als ik jou was zou ik het verdelen over meerdere adressen tot O&N zelf

Kijk, dat is meedenken. :thumbup: maar is zeker een goede tip. Sowieso handig om (als je echt heeel veeel hebt) te zorgen dat ze niet zien als je het naar binnen brengt. Puur uit voorzorg.

Pas je wel even op met het gewicht dat je in huis hebt? Zulke mensen hoeven maar te bellen (denkende dat het illegaal vuurwerk is) Heb je wel de politie op je stoep en is het legaal maar boven de 25 kilo ben je alsnog alles kwijt. Als ik jou was zou ik het verdelen over meerdere adressen tot O&N zelf

Je hoeft ze niet naar binnen te laten, geen huiszoeking of iets in die richting, dan ook niet naar binnen:bye:

Wil jij een single shot naar je gegooid krijgen?:shocked:

liever niet, ik beschouw een singleshot dan ook niet perse als legaal KNALvuurwerk. Ik versta daar toch echt die rommel uit Nederland onder waar je een vlieg nog niet mee dood krijgt.
Als je zo gaat redeneren dan mag al het vuurwerk inderdaad wel verboden gaan worden.
Gaat mij erom dat de overheid een verkeerd beeld geeft van het Nederlandse knalvuurwerk. En dat vind ik echt verschrikkelijk tenenkrommend slecht.
greetzzz

Back
Bovenaan