TV-Tip: Morgen in Powlitie een vuurwerk handelaar die opgepakt wordt

Ik vind het sowieso dom dat ze het überhaupt uitzenden, Youtube wordt al platgegoooit met zulke filmpjes. Dit zouden ze gewoon op de tv moeten verbieden, maar nee hoor de regering verbied de zogenaamde 'nitraatbommen'. Waarom wordt er ons land nou zo verkeerd met vuurwerk omgegaan? Ik denk dat sommige nederlanders echt een voorbeeld moeten gaan nemen aan onze buurlanden ( België, Duitsland, Spanje etc)

Zullen we ff de Taskforce OVB erop af sturen? krijgt uitzendinggemist.nl ook een vermelding van vuurwerkbommen maken..
Het grootste probleem in NL blijft toch het gedrag van mensen. Kijk naar die zaak met die grensrechter die doodgeschopt is. Alle klasgenootjes van die jochies staan achter ze. Ze vinden wat er gebeurd is dus niet erg of zelfs rechtvaardig. Dat is slechts een incident dus moet je je eens voorstellen hoeveel achterlijke idioten er in dit land rondlopen die zo denken! Zulke lui zijn waarschijnlijk ook de genen die met vuurwerk dingen opblazen. Natuurlijk krijgt het vuurwerk op grote schaal de schuld en is het gedrag van mensen maar bijzaak, of het word helemaal niet ter discussie gesteld.
Laat ze daar maar eens beginnen. Misschien een idee om de dienstplicht weer in te voeren voor raddraaiers en ander gespuis. 2 jaar lang keihard drillen. Dan leren ze eens wat discipline en respect betekend.

Vuurwerk komt weer goed in het nieuws! Maar dat hele powned nieuws gaat nergens over. Puberale zender

klopt genius, de mentaliteit in Nederland is in veel gevallen gewoon ***. Maar ik denk ook dat de media een hele grote rol speelt in alle problemen rondom vuurwerk. In andere landen gebeurd ook rottigheid met vuurwerk maar daar verschijnen niet zoveel van die sensatie berichten over mortierbommen en handgranaten. De daders worden gewoon in de kraag gevat en daar blijft het bij.

Hier in NL zijn ze af en toe zo stom bezig, bijvoorbeeld toen ze vorig jaar op tv letterlijk de namen noemde van sites in polen waar je zwaar spul kunt bestellen. Ze lieten letterlijk zien hoe makkelijk het is om zware knallers in handen te krijgen. En dat onder het mom van informatie verschaffen. Na die troep op TV verdrievoudigde de verkoopcijfers van die sites.

Het ergste vind ik dan nog dat die "taskforce" OVB dan ook nog durft te beweren dat zij verantwoordelijk zijn voor het dalend aantal vuurwerkslachtoffers. Echt misselijkmakend, zij zijn juist mede verantwoordelijk voor de "reclame" die gemaakt werd voor louche sites in het buitenland.

Als die taskforce, en pownews, en al die andere mafketels gewoon hun bek dicht hadden gehouden hadden de meeste mensen niet eens geweten dat je vuurwerk via de post kunt krijgen.

Maarja, ze zullen het nooit begrijpen ben ik bang. En wij vuurwerkliefhebbers moeten telkens maar in de verdediging gaan voor iets wat anderen voor ons verpesten :frusty:

Vuurwerkhandelaar geaccepteerd? Uhmm nee, alleen door ons. Probleem is dat er veel ongelukken gebeuren, er veel mis gaat, en er veel schade en overlast is. Allemaal door; de handelaar die het importeert/verkoopt.
Dus niets acceptatie. Gewoon oppakken die gasten.

Dan is dat jouw woord tegen het mijne, ik ben van mening dat men nl wel illegaalvuurwerk accepteerd alleen liever geen opslag naast hun huis. Dus handelaren worden ook geaccepteerd.

Whahaa! Verander je mening maar wonkobonko! Maak in je laatste reactie van 'men' maar 'ik', want 'men' accepteerd vrijwel niets omtrent vuurwerk.

Jammer dat het zo semispannend word gemaakt. En uiteraard worden de 'mortierbommen' en 'granaten' ook weer even genoemd

Als nou zon handelaar zegt dat het allemaal overtrokken reacties zijn. Nee die staat met een bek vol tanden. Er is nog steeds een grotere kans dat jouw huis ontploft door een gaslek van de buurman dan door vuurwerk.

Whahaa! Verander je mening maar wonkobonko! Maak in je laatste reactie van 'men' maar 'ik', want 'men' accepteerd vrijwel niets omtrent vuurwerk.

Dan zal je vast in zon gristendorp wonen, hier in Rofa valt het wel mee.

Wat slecht weer. Wat een programma, borstklopperij van zichzelf. En ik geloof er niets van dat die auto alleen met een Cobra zo opgeblazen is. Of de auto is van te voren wat bewerkt zodat die wat sneller uit elkaar vliegt. Dit moest van te voren een stukje worden om vuurwerk in een slecht daglicht te brengen.

Wat slecht weer. Wat een programma, borstklopperij van zichzelf. En ik geloof er niets van dat die auto alleen met een Cobra zo opgeblazen is. Of de auto is van te voren wat bewerkt zodat die wat sneller uit elkaar vliegt. Dit moest van te voren een stukje worden om vuurwerk in een slecht daglicht te brengen.

Ik zou zeggen probeer het zelf uit maar helaas is dat strafbaar als je niet voor de media werkt..

Sensatiemakerij ten top weer vanavond. Nooit eens iets over vuurwerk met inhoud. Zal ook wel nooit gebeuren vrees ik..

hmm het stukje net bekeken

helaas weer niks positiefs over vuurwerk in dit stuk , en het ging weer alleen om zwaar illegaal vuurwerk:cry:,was te verwachten natuurlijk,
en toch vind het allemaal maar weer overdreven gemaakt :rolleyes:

--pyro99:bye:

Is dit educatief? Nee, dit is sadistisch leedvermaak. Voor hetzelfde geld had het ventje de handelaar nog eens in z'n gezicht gespuugd en gezegd "lekker voor je!!!" Zo'n gevoel zat er in het programma. En dan die smerige bitch in die studio. Met een big smile een agent interviewen over hoe gevaarlijk het allemaal wel niet is (leuk hè?), en vrolijk lachend verkondigen hoe de handelaar "nu zal worden aangehouden! :D". Jippie!! :D Aaah, wat een heerlijk gevoel is dat toch hè, om iemand pijn te doen? Een walgelijke instelling is het, die niks te maken heeft met de gevaren van vuurwerk. Men is er puur op uit om eens effe lekker iemand kapot te maken en meer niet. Oftewel is het gewoon equivalent van "hard op een willekeurig iemand intrappen" van het journalistisch circuit. Het is een georganiseerde verkrachting, maar dan in niet-seksuele zin. Want op deze manier mag het wel. Ik heb altijd begrip voor politiemensen die "hun werk doen", maar ik verafschuw en veracht die lieden die hieraan met weloverwogen opzet, een sadistisch PLEZIER beleven, die ernstig psychologisch misbruik maken van hun legaal gemaakte slachtoffers.

Wat een *** programma en wat een ***zak die Danny hoop dat die vandaag of morgen x goed op zun muil word geramt want dat verdient die wel!
Gewoon sensatie programma meer niet irritante *** dwerg dat het is!
Ga echte boeven vangen ofzo!

klopt genius, de mentaliteit in Nederland is in veel gevallen gewoon ***. Maar ik denk ook dat de media een hele grote rol speelt in alle problemen rondom vuurwerk. In andere landen gebeurd ook rottigheid met vuurwerk maar daar verschijnen niet zoveel van die sensatie berichten over mortierbommen en handgranaten. De daders worden gewoon in de kraag gevat en daar blijft het bij.

Hier in NL zijn ze af en toe zo stom bezig, bijvoorbeeld toen ze vorig jaar op tv letterlijk de namen noemde van sites in polen waar je zwaar spul kunt bestellen. Ze lieten letterlijk zien hoe makkelijk het is om zware knallers in handen te krijgen. En dat onder het mom van informatie verschaffen. Na die troep op TV verdrievoudigde de verkoopcijfers van die sites.

Het ergste vind ik dan nog dat die "taskforce" OVB dan ook nog durft te beweren dat zij verantwoordelijk zijn voor het dalend aantal vuurwerkslachtoffers. Echt misselijkmakend, zij zijn juist mede verantwoordelijk voor de "reclame" die gemaakt werd voor louche sites in het buitenland.

Als die taskforce, en pownews, en al die andere mafketels gewoon hun bek dicht hadden gehouden hadden de meeste mensen niet eens geweten dat je vuurwerk via de post kunt krijgen.

Maarja, ze zullen het nooit begrijpen ben ik bang. En wij vuurwerkliefhebbers moeten telkens maar in de verdediging gaan voor iets wat anderen voor ons verpesten :frusty:

Nu lijkt mn naam wel geert maarja....

Het waren eh, zal ik het maar weer voorzichtig uitdrukken, allochtone jongeren.

Nu moet je niet denken dat ik tegen asielzoekers ben ofzo hoor nee, dat al helemaal niet.

Maar ik weet wel dat autochtonen het toch iets té ver gaan om een grensrechter dood te schoppen...

Er lopen een hoop gekken rond, dat geef ik toe.

Eerlijk is eerlijk, het mag niet wat de verkoper "die grote kamper" deed... ik denk dat iedereen het daar met mij wel mee eens is. Maar dit simpelweg verziekte land (welkom in Nederland) is laatste jaren maatschappelijk verpest. Deze maatschappij draait om elkaar lekker in hun achterste te naaien, bij elk bericht over vuurwerk in beslagname staat het volgende "Naar aanleiding van een anonieme tip"
En zelfs de media gaat eigenhandig programma`s maken om elkaar lekker ff keihard te flessen, blijkbaar geilt de jonge blondine op politie piemels, iedere aflevering praat ze weer met een andere, en vind ze het maar al te mooi.

Die auto... dikke vette onzin man, het hele koetswerk is ontzet door die ene cobra? de kofferbak was zelfs krom (naar binnen toe gevouwen.. enorm knap met een explosie in iets welke druk van binnen naar buiten zet). En die verslaggever, die Danny... jesus mina zeg wat een vuile vieze rat is dat joh!!! Eerst iemand naaien, en dan nog vragen met zn schijnheilige smoelwerk: waarom doe je dat? weet je wel wat er gebeurd? Pleurtstraalt toch een end op man, jezelf zo goed maken over andermans rug. Trieste vertoning weer dit programma in elk geval, en jammer om te zien dat de politie en de mensen onderling elkaar zo bang maken en opstoken dat we elkaar gaan naaien.
Ik weet zeker als ik dit doe dat ik ook mag brommen, ook onder de categorie "ik deed het om iemand te betrappen"

De boel uitlokken, en ook nog eens met de eer gaan strijken!! Well done allemaal, nouja... van die 2 kartons (4 halve zoals op tv te zien) is waarschijnlijk niets over :) maar ach, zzoooooo veeeeelll kartonnetjes die wel aankomen bij de particulier, dus dit jaar vast nog heel veel mooie zware dreunen te horen.

Groetjes Frank... FTP

Nou, ik lees al wel weer dat ik blij kan zijn wederom niet naar dit maatschappij-verpestende prutprogramma- en omroepje te kijken! En uitvloeisel van Telegraaf waar via tegenwoordig de meeste onnodig ontwrichtende pulp naar buiten komt. Bah. Media. Propaganda, opiniebespeling.

Het programma begon ook met "kleine criminaliteit" keihard aanpakken. Sorry ik heb meer bewondering voor Peter R de Vries die echte zaken behandelde zoals moord en afpersing door echte criminelen. Dat ze een huurmoordenaar maar in de val laten lopen dan pasheb ik respect voor die Danny

Ben blij dat ik niet gekeken heb.
Wil even mijn steun betuigen aan de handelaar die gepakt is!
Is tog gewoon sneu hoe ze het hebben gedaan!
Dat je gepakt word is natuurlijk het risico..
Maar op deze manier en vol op tv... Nee dat gun je niemand!!
Nee heb het programma gelukig niet gezien maar wel de voorstukjes... Die zeggen al genoeg!!
Ku.t media!

Back
Bovenaan