Triple Crack Shock [Uitloop]

pyroboy

VWC lid
Artikelnummer:
Artikelnaam: Triple Crack Shock
Bruto Gewicht: 279 gram
Netto Kruitgewicht: 18 gram
Aantal Schoten: 2
Effectomschrijving: Extreme 3 traps thundershock. Start met crackling mine, gecombineerd met zware crackling staart met zware crackling eindknal
Tijdsduur:
Stijghoogte:
Richtprijs: 4,99

34953829.31215741.640.jpg

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Dat viel mij ook gelijk op ilvan. Hij ziet er gaaf uit, maar als dit in verkeerde handen komt kunnen er natuurlijk ongelukken gebeuren.

Ik vind hem er in ieder geval verschrikkelijk uitzien maar misschien is het een een leuk stuk vuurwerk maar vooralsnog zie ik hier echt niets in, weet ook niet wat ik moet vooratellen bij een zware crackling eindknal.... ?

is er vorig jaar niet door cafferata zelf een partij van dit soortgelijke soort singleshots van de markt gehaald omdat mensen ze door de war zouden kunnen halen met vlinders e.d.?
Zoiets staat mij bij namelijk.
zou me bevreemden als ze nu wel een soortgelijk product op de markt zouden brengen

Als ze zo gaan als vroeger...
Maar ik denk dat dit weer een gevalletje afkeur wordt.
Sorry voor mij negatieve vibe, maar er hoort gewoon een voetje onder.

Ook al zou hij gaan als in de jaren 80 dan geef ik er toch echt geen 5 euro voor uit, hoe vet hij in die tijd ook was :bonk:

Laatst bewerkt:
is er vorig jaar niet door cafferata zelf een partij van dit soortgelijke soort singleshots van de markt gehaald omdat mensen ze door de war zouden kunnen halen met vlinders e.d.?
Zoiets staat mij bij namelijk.
zou me bevreemden als ze nu wel een soortgelijk product op de markt zouden brengen

Black Cobra was dat.

Tja, als dit ding bij alle testen stabiel blijft staan, de gebruiksaanwijzing duidelijk (weer pijlen op het ding enzo) is en qua DB's blijft het binnen de grenzen...

Klinkt als een singleshot met een crackling mine, crackling staart en vervolgens een burstknal met crackling boeket. Alleen dan mooi verwoord..

1 hapiness voor 5 euro, dat is geen kattepis !
Waarom niet,we zijn al vaker genaaid met andere producten.
Krijgt ze niet te zien in demo,dus moet je ze kopen om er achter te komen wat het is.
Wil ze niet de kost geven die voor 5 euro zo iets hebben van toch uitproberen.

3D ontwerp van dit product, afkomstig van de site van Cafferata. Toch met een voetje erbij

Bijlagen

• triple.jpg
    triple.jpg
    134,9 KB · Weergaven: 0
De beschrijving van dit product klinkt mij als muziek in de oren! Heb er net 3 pakjes van besteld, heel benieuwd :)

Back
Bovenaan