Trecastagni - Mei 2026

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Zojuist alles geboekt voor het vuurwerk festival Trecastagni op Sicilië samen met Djaimy en 3 andere freaks die niet op het forum zitten. Vliegen op Catania en hebben een huis gehuurd met zwembad, ook wel eens lekker tijdens een vuurwerk tripje. Als het goed is zullen we een dagshow, 4 shows op een klein plein en dan 3 grote avondshows. In totaal dus 8 show in 2 dagen tijd, en ik zelf kijk absoluut het meeste uit naar de 4 shows op het kleine plein, gekkenhuis. Gaan in totaal 4 dagen, kon niet anders qua vliegopties. Maar na de 2 dagen vuurwerk hebben we een dag niets, zoals het er nu naar uitziet gaan we dan naar de Etna.

Singleshot compilatie:

Shows op het kleine plein:

Grote avondshow:

Dagshow:

Alle video's zijn van Pyrologus.

Ik kreeg deze niet meer voor elkaar met werk op de korte termijn. Ziet er heel dik uit die pleinshows (en de rest natuurlijk ook). Heel veel plezier mannen!

Vannacht terug gekomen van een paar geweldige dagen Sicilië. Wat een prachtig festival is dit, echt enorm van genoten. Vooraf hele hoge verwachtingen van de shows op het plein, en die verwachtingen zijn helemaal waar gemaakt. Wat een totale gekte, heerlijk rammen met honderden cakes en veel single shots. Niet de mooiste shows, maar puur rammen, heerlijk om te zien. We hadden 3 van deze shows achter elkaar met een minuut of 10 tussen de shows, ideaal.

Na deze 3 shows was het tijd voor de 3 grote shows, en ook hier erg van genoten. De eerste show helaas redelijk last van mist gehad, en we waren bang dat dit ook alleen maar erger zou worden door de rook van de shows. Maar tijdens de 2de show trok het volledig over en hebben we echt een prachtige show gezien. Voor mij persoonlijk staat deze show in de top 3 van alle shows die ik ooit heb gezien. Veel grote kalibers en echt prachtige bommen gezien met een hele dikke finale als toetje. Wat een show.

Verder ook enorm genoten van het heerlijke eten en het fantastische weer. Gister de hele dag beetje rond gehangen in Catania wat ook zeker geen straf is, erg mooie stad. Het was echt een geweldige trip waar we volgend jaar zeer zeker weer naar toe willen.

Back
Bovenaan