Transbomber

Hier in de straat hebben we er meerdere gehad. Superdikke bak. Goede burst, grote effecten. Met name cake 2 en 4 vond ik echt beduidend beter presteren dan afgelopen jaren. In de ‘25 batch lijkt echter wel een productiefoutje te zitten: 2x gehad dat ‘ie ergens in de 2e cake stopte. Voor de rest gewoon weer een topper!

Mijn dealer had helaas de fout gemaaakt om er nog een aantal mee te geven waar zo ijzeren kooi omheen zat😅😅. Die waren tov de batch 2025 idd iets beter maar vooral iets anders.
Bij batch 2025 was cake 2 of 3 bij mij meer goud en crackling en geen rode sterrrn.
Van beide versies 4 geschoten zowel los als meerdere tegelijk.
Blijft een leuke bak voor het publiek en voor in de show zeker voor de 75,- waar die voor over de toonbank ging

Hier zat hij in de show en waren ze gewoon prima. Met vlak voor het eind een skreech erdoor (bedoeling was 2, maar 1 ging niet) en eind 2 Bruuttt. Zeer indrukwekkend! Publiek vond het geweldig!

Had de 25 batch 2x, wat een bak was dit. Applaus en gegil van de toeschouwers! Hoorde zelfs ILOVEYOUUU (dronken stel) na dat die klaar was😂😂😂

Ik had echt niet het gevoel dat deze, kooiloze variant, minder presteerde. Hij was echt weer prima en valt altijd in de smaak bij mij en het publiek.

Back
Bovenaan