Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik hou best van natte dozen, maar liever niet met vuurwerkJa ik had dit ook vorig jaar met 1 bak van rubro. bleef ook heel veel in de tubes zitten. Dus zou zomaar een hele natte doos kunnen zijn die geschoten is.
Alleen die is wel een hele grote degradatie... nouja we gaan het zien
Dat viel mij bij de finale idd ook op, groot verschil in kwaliteit van de transbombers inderdaad.
Dit viel vies tegen in Pijnacker! Echt een schim van wat het ooit geweest is. Met name die eerste twee cakes zijn ronduit slecht. De derde en vierde cake zijn "wel okay", maar daarvoor doe ik het tegenwoordig niet meer.
In de finale werden ook drie Transbombers geschoten. Ik had sterk de indruk dat we in Pijnacker twee verschillende batches hebben gezien. Het demo-exemplaar en het exemplaar op de rechter post waren even slecht. De twee exemplaren op links en midden in de finale leken echt wel beter te presteren. Ik hoop voor iedereen dat deze slechte demo-batch niet veel uitgeleverd zal worden, want ik vind 'm niet eens 75 euro waard!
Helemaal met je eens dat het minder is dan het geweest was. Maar die laatste 2 cakes lieten de mensen in het publiek toch weer heel blij achter (echte freaks weten natuurlijk wat het had kunnen zijn). Vandaar de daar word je blij van.Ze de beste man op het einde nou gewoon “daar wordt je blij van he”??
In de eerste cake zie ik gewoon een paar x maar 5! Kleine rode puntjes en wat knetter eromheen. Een budget cake van de Lidl of Aldi van 3,99 doen het beter![]()
Die gozer uit Utrecht moet je lekker laten lullen. Pfiewww pfieewww!Ze de beste man op het einde nou gewoon “daar wordt je blij van he”??
In de eerste cake zie ik gewoon een paar x maar 5! Kleine rode puntjes en wat knetter eromheen. Een budget cake van de Lidl of Aldi van 3,99 doen het beter![]()