Transbomber

Ook voor mij was dit jaar het eerste jaar met de Transbomber. Erg benieuwd naar geweest en uiteindelijk toch maar aangeschaft. Dit betrof de compound versie, oftewel de "Fransbomber" die bij vele in het land afgestoken werd denk ik. :wink:
Voor die prijs een absolute aanrader en voor dit jaar staat ie alweer op de verlanglijst.

Hierbij mijn straatfilm van afgelopen jaarwisseling:

Hij lijkt inderdaad tegenwoordig sneller te gaan en iets beter uitgewerkt te zijn. Hij werd hier geschoten en normaal gesproken ben ik er geen fan van maar nu vond ik het echt een top blokje. Zeker voor dat geld natuurlijk, dan heeft ie weinig concurrentie. Als de prestatie zo blijft dan heb je er echt geen miskoop aan.

Wat een topding is dit....
Compound loopt perfect zonder pauzes.
Goeie burst, grote effecten, sierlijk, en het publiek totaal door het dolle heen.
Absolute topper.

De Transbomber dit jaar per 2 geschoten. Ik had de 2020 batch. Ook mij viel het op dat de eerste cake sneller ging dan vorige batches, wat ik een verbetering vindt. Ondanks de andere geschoten boxen (ook bekende namen) is de Transbomber het meest bijgebleven. Voor mij weer box van het jaar tot 2KG.

moet eerlijk zeggen ondanks ik lekker mn mening gaf dat deze saai was in zn eentje, neem mn woorden terug is wel een toppertje. amen.

Moet zeggen, heb hem 2x gehad en vond het 2x TOP presteren. Helemaal voor rond de 70 euro waar hij vaak voor gaat is hij gewoon helemaal top!

Ik had deze ook voor het eerst. Vonkoverslag, waardoor 2, 3 en 4 tegelijk gingen. Heerlijk geweld natuurlijk, maar dat veroorzaak ik liever bewust. Hebben meer mensen hiervan last gehad bij de compound-versie?

Ik had deze ook voor het eerst. Vonkoverslag, waardoor 2, 3 en 4 tegelijk gingen. Heerlijk geweld natuurlijk, maar dat veroorzaak ik liever bewust. Hebben meer mensen hiervan last gehad bij de compound-versie?
Dat had ik als ik het filmpje zo terug kijk bij 1&2 ook.

Ik heb de film nog even goed bekeken. De vonkoverslag was extern. De reservelont van cake 4 werd ontbrand toen cake 1 ongeveer halverwege was. Geen productiefout derhalve, maar mijn eigen lompe schuld.

Reservelont van cake 4 ? Niet gezien hoor
20211214_151540.jpg

Heb het blokje goed bekeken, en de overgangen waren erg netjes afgewerkt.
20211214_151725.jpg

Prachtig tempo, liep mooi door, niks mis mee !

Back
Bovenaan