Tot 25 % Korting & gratis vuurwerk bij Koidream in Veenendaal

Status
Niet open voor verdere reacties.
dit jaar weer katan vuurwerk en wolf en komt er ook weer karton voordeel ?

mvg

Wij gaan inderdaad weer lekker gek doen dit jaar!!! En mocht je iets speciaals willen, laat me weten!! Wij gaan inderdaad weer dit jaar voor Wolff / Dynasty!! En Natuurlijk voor de gehele lijn van Katan, waarvan we dit jaar 50 nieuwe items hebben!! We zijn nu druk bezig met de webshop en folders etc...

Tot knals (Y)!

Master blaster zijn de restjes nog!! Iets speciaals wat je zoekt?

Verder is het bij ons Katan & Wolff, en er komen dit jaar een paar gave acties!!!

Proberen rond 11 november, ben nu bezig met de wolff producten! Maar je kan natuurlijk altijd de zoekfuntie gebruiken op de website www.koidream.com dan komen de prodcuten ook te voorschijn voor een deel!!

Gr, Tim

Hoop het wel, dit is antwoord van Katan: Zekerheid: over een week wordt de laatste container geladen, dan krijg ik de Bill Of Loading, dan weet ik het zeker.

Dus we wachten even af;-)

Is een toffe winkel met aardige mensen, was hier in 2009 meen ik om een zooi novelties te kopen waarvan iets zelfs speciaal op mijn verzoek ingekocht was :)

De kortingen hier zijn realistisch en dan ook nog gratis vuurwerk erbij = topactie! Leuk dat jullie dit aanbieden, Koidream!

Voor de eerste 25 online bestellers, krijgen 3of a kind er bij! Maar geldt enkel voor niet actie art, zoals ook op de site vermeldt staat;-)

en nu krijg je hem gratis bij je bestelling!! Of zoals terug te lezen is, je mag ook een andere pot twv 20,- euro uitzoeken! Als je het maar van te voren aangeeft in de zaak of per mail!!

Vergeet trouwens ook je korting niet, bij de meeste is het of korting of gratis vuurwerk. Wij doen het dubbel op!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan