Toro Box [Compound]

Viva la Bang

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 2621
Artikelnaam: Toro box
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: 1458 gram
Aantal Schoten: 108 schoten - COMPOUND
Effectomschrijving: ...
Tube diameter: 25mm
Kartoninhoud: ...
Tijdsduur: 65-75sec
Stijghoogte: 30-35 meter
Adviesprijs 2024:189,00
Voorverkoop 2024: 179,00
Onlineprijs 2024: 159,00

O.a. te koop bij:EvolutionVuurwerk.nl

Wij danken Evolution Fireworks voor de informatie
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Echt een hele leuke afwisselende box. Heb de vorige versie nog niet gehad maar deze ga ik zeker overwegen. Echt veel effecten in een box. Nice

Ik vind het label wat tegenvallen t.o.v. de andere re-designs die ze hebben gedaan dit jaar.

Vorig jaar in December ging Pyro Toro ineens weer wat uploaden. Inmiddels is ie al zn abonnees op you tube kwijt zag ik. In December weer aangemeld als abonnee en inmiddels heeft hij 315 Abonnees. Geen idee wat zn plannen zijn voor dit jaar. Ik vond zn vuurwerknieuws persoonlijk wel erg interessant.

Vorig jaar in December ging Pyro Toro ineens weer wat uploaden. Inmiddels is ie al zn abonnees op you tube kwijt zag ik. In December weer aangemeld als abonnee en inmiddels heeft hij 315 Abonnees. Geen idee wat zn plannen zijn voor dit jaar. Ik vond zn vuurwerknieuws persoonlijk wel erg interessant.
Inmiddels 316 :)

Wat is eigenlijk het verschil t.o.v. de vorige versie? Is de nieuwe versie zonder kooi? En zo ja, geldt dan voor alle nieuwe Evo producten dat ze zonder kooi geleverd worden?

Leuke box, maar jammer van de salutes. Hebben geen enkele meerwaarde zonder het verschil in burst met de siereffecten. Had dan liever nog wat siereffecten gezien in plaats van salutes.

Mooie gevarieerde doos met vooral veel verschillende kleuren waar ik van hou.
Maar af en toe heeft hij de neiging om rommelig te worden en dat is best jammer.
Het maakte me eigenlijk een beetje aan het twijfelen . Voor dat geld dat er voor gevraagd wordt mag je best meer verwachten vind ik

Back
Bovenaan