Tornado

pyrofan#1

VWC lid
Artikelnummer: X901
Artikelnaam: Tornado
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: ... gram
Aantal Schoten: 144 schoten - COMPOUND
Effectomschrijving: ...
Tube diameter: ... mm
Kartoninhoud: .../...
Tijdsduur: 100 sec
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: €109,95

katan_2020_tornado.jpg

Wij danken Katan Vuurwerk voor de informatie
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt:
Toen ik de eerste cake zag werd ik zeer enthousiast, echter was dat bij cake 2 wel compleet verdwenen. Deze box klopt in mijn ogen helemaal niet, het past gewoon niet bij elkaar, in ieder geval wordt ik er niet warm van. Cake 1 wil ik graag als losse cake hebben. Cake 2 sla ik over, cake 3 met zijn mooie rode blinkers vind ik heel sierlijk. Cake 4 vind ik ook sierlijk en zou het goed doen als losse cake.
Nogmaals, drie van de vier cakes zouden als losse cake niet misstaan, maar als box in zijn geheel... :no:

1e cake is inderdaad leuk maar de rest is net zoals de overige nieuwe producten best slappe hap...

filmpjes wijken inderdaad nogal af van elkaar. Maar als de 2e versie ook zo presteert in de straat voor mij een dikke prima. Vind deze dan echt een dikke bak hoor. Lekker divers, en effecten ogen prima.

Ik heb deze besteld na het zien van het katan filmpje ik hoop dan nu dus ook dat dit de juiste is het 2e filmpje vind ik een stuk minder maar we zullen zien.

Tempo in dede box moet iets omhoog dan word het misschien nog iets. Ook bij deze box zie je veel flut boeketjes.meer als 5 tientjes totaal niet waard. Sommige boeketten zouden voor 20mm zelfs slecht uitvallen.

Een maatje kwam ineens met deze box aanzetten in de straat :bonk:
(klein pluspuntje: de vertraging in de cakes loop dit keer prima! normaal is katan nog al van de koffiepauzes tussen de cakes door)

De enige flopper van de avond.

Een maatje kwam ineens met deze box aanzetten in de straat :bonk:
(klein pluspuntje: de vertraging in de cakes loop dit keer prima! normaal is katan nog al van de koffiepauzes tussen de cakes door)

De enige flopper van de avond.

Dit is wel aardige armoede zeg....

Heb deze gewonnen via Facebook dus een gegeven paard kan/mag je niet in de bek kijken. Hoop echter wel op het 1e straatfilmpje, want dat ziet er best ok uit ...

Was een prima doosje om mee te beginnen. Filmen is per ongeluk niet helemaal goed gegaan. Kan dat beter door iemand anders laten doen ... :frusty:

Back
Bovenaan