Toppers/floppers 2025-2026!

Poeh, lastige topic!

Heb er veel omhoog zien gaan!

De Hardcore Helium, is al genoeg over gezegd! Maar wat een dreunen, je zag echt iedereen kijken van, hoe dan!!

Massive Willows, heerlijke bak met een mooie opbouw! Schoten hem per 2, zou deze volgende jaar voor een mooi prijs zo weer nemen!

Great Wall, van de RIAKEO bakken is me deze het beste bij gebleven. Als RIAKEO dit jaar weer in de collectie komt ( we hebben de Elégance en de Himalaya nog liggen) dan komt deze er nog bij! Na een aantal RIAKEO gezien te hebben op een avond verlang ik vaak wel even naar geweld!

Bij ons deed de Fast19 van de cakes het erg goed!

Dark Dragon (per 2) was een heerlijke afsluiting om 2.00 uur! Een prima uitwerking en super mooi einde.

Degene die ons een beetje tegen viel was de Dutch Protocol, niet slecht maar had er gewoon meer van verwacht!!

Toppers:

Cakes:
- HBL Omerta
- Emperor box cakes
- Orange pride
- Caïro crackling, zowel de goede ‘24 batch als de batch van dit jaar.
- Valk Bruuttt!
- Insomnia SRPYRO
Compounds:

- Alles van Pryme en SRPYRO
- Big bum van Rubro: heb hier een kleine €40 voor betaald ivm 20% korting en dat is deze dubbel en dwars waard! Wat een topper!
- Furious van Wolff. Top!
- TDS400
- Gracefulness

Floppers:

- Transbomber - Niet meer wat het was
- Climax. Mooi om de shape te zien, maar te traag en niet indrukwekkend.
- Full throttle - Voor mij net-niet
- Atomic Bomb van Rubro - harde break in de lucht, maar de uitwerkingen zijn summier

Toppers:
Event Best of Power Box No. 1 & 2: ondanks de wind enorm van genoten, ‘24 batch. Rake klappen, goede en grote effecten, prachtige afwisseling en ook nog eens niet zomaar voorbij. Genieten met hoofdletters!!
Glitter Willows 2 Colorz: wat een kleurenpracht. 2x in V-shape was extra genieten. Juweeltje!
Transbomber: zowel ‘24 als ‘25 batch meerdere keren aan het werk gezien in de straat. Goede burst, blijft echt indrukwekkend na al die jaren.
Fountain 888 & 999: gewoon de dikste fonteinen in de straat, heerlijk!
Silver Salute: wat een dreunen, ongelofelijk, elke keer weer!!
Full Assault: wat valt hiervan nog te zeggen. Dikke 30 mm in een 25 mm jasje! Knap werk!

Onverwachte topper voor op de avond: de Fire Trial van Wolff. 20 mm, 100 schoten, 650 g kruit, € 29,95. Als je mij had gezegd dat je een 25 mm bakje had neergezet had ik het ook geloofd. Flinke burst, grote effecten, mooi tempo en dikke finale. En dat voor nog geen €30!!! Voor mij een betere keus dan de Centurion (hoewel ook goed). Bizar wat @Wolff Vuurwerk hiermee neerzet.

Flopper van het jaar:
Strong Celebration / Rocket Rhapsody: salutes verdwenen, zwakke burst, kleine effecten. Ok, soms nog wel leuke kleurtjes. Maar voor de freak is dit gewoon troep geworden.

Laatst bewerkt:
Toppers

Stormfront wolff top waaier
Gold navy wolff goeie burst en effecten

Four legends assortiment echt een topp assortiment goede burst en effecten

Brutal legend compound verrassend goed voor deal bij 365 voor nog geen 60eu.

Golden tower assortiment
Super beter dan verwacht.

Aka yamato Xclusif
Is volgens mij familie van Funke erg goede cake mooie kleuren.

Flop
Snake china red effecten wel mooi maar slechte burst.
Bjorn china red spinners goed maar effecten slecht en slechte burst
Geen aanraders deze.

@Pyromun ah thanks man. Nog NOOIT van gehoord maar idd damn das een leuk blokje en zeker voor dat geld.

Die gaat op het lijstje 👊
Er is super weinig van bekend. Maar hierbij een link naar een Vuurwerklanddealer: https://www.vuurwerkland.nl/nl/davebikes/102194/firetrail

Helaas zelf geen straatfilm van, maar dit bakje presteerde minimaal gelijkwaardig als op het productfilmpje.

Voor op de avond een no-brainer!

Booster 500, Vortex Fire & Pyro League ook van die Superdealz. :thumbsup:

Back
Bovenaan