Top2000!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Voor de mensen die nog willen stemmen, je hebt alleen vandaag en morgen nog. Wat vliegt de tijd weer voorbij zeg, ook het kunnen stemmen zit er alweer bijna op en daarmee de eerste week van december.

Idd, wordt hedendaags gebruikt in een commercial! Ik ken dit nummer en deze artiest al mijn hele leven, maar zij stond nimmer in de keuzelijst tot nu! Waarschijnlijk dankzij de reclame!

Je kan ook stemmen als ze er niet in staan hea, dan worden ze vanzelf toegevoegd. Heb dit sl bij aantal nummers zien gebeuren.

Toch zeker nog even lekker voor gaan zitten, wat blijft het toch moeilijk om het terug te brengen tot 35, daarbij wilde ik ook wat verandering t.o.v. vorig jaar, dit is het geworden; https://stem.nporadio2.nl/top2000-2023/share/775f193d46733bd7b355e09ed0865a36d74070c0

Altijd lastig om het terug te brengen naar die 35 stuks. Grappig om te zien dat er veel overeen komt, zoals onder andere The Rasmus bij jou, Mattenfreak. Ik heb veel jeugdsentiment erin zitten.

En vergeet ik gewoon Abba - Happy New Year, wat ik zo'n iconisch nummer vind voor bij de jaarwisseling. Ochja, haha.

Mijn lijst:
https://stem.nporadio2.nl/top2000-2023/share/1359ed7ca29bb5aa18f875b503f4e645b8a05cfb

Laatste dag van het stemmen alweer. Tot vanmiddag 15:00 heb je de tijd om de lijst in te vullen mocht je dat nog niet gedaan hebben.

Nog maar 2 uurtjes de tijd om te stemmen mensen! Ben benieuwd of er nu een andere nummer 1 is. Later vanmiddag wordt volgens mij de top10 bekend gemaakt.

Denk niet dat er een nieuwe nummer 1 is.
Heb voor het eerst ook op Bohemian Rhapsody gestemd.
Na het kijken van de serie "de magie van 25 keer de TOP2000" vind ik dat er ook geen andere nummer 1 meer moet zijn, en dat we altijd met de gong het nieuwe jaar in moeten gaan :p

Denk niet dat er een nieuwe nummer 1 is.
Heb voor het eerst ook op Bohemian Rhapsody gestemd.
Na het kijken van de serie "de magie van 25 keer de TOP2000" vind ik dat er ook geen andere nummer 1 meer moet zijn, en dat we altijd met de gong het nieuwe jaar in moeten gaan :p

heel zwaar mee oneens. Nummers van queen mogen gerust in de top 100 staan, maar ik vind dat er geen enkele plek in de top 10 gereserveerd moet zijn voor Queen. Doe mij maar deep purple - child in time op 1. Of zoals de veronica stemmers vaak hebben, Pearl jam - Black.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan