Top2000!

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Elk jaar toch een stukje sfeer de laatste dagen van het jaar, de Top 2000!!

Luister vanaf 25 t/m 31 december naar de Top 2000 op NPO Radio 2.
Ga naar NPORadio2.nl

Hopelijk delen jullie je lijsten, favorieten, en tips ook hier..

Hier heb ik toch zoveel zin in, afgelopen maanden al af en toe een uurtje teruggekeken. In principe sta ik ermee op en ga ik ermee naar bed

Zo dan, wat kijk ik hier alweer ontzettend naar uit zeg. Uren en uren kijken we er hier ieder jaar weer naar. Echt een hele grote sfeer factor die erbij hoort bij het complete oud en nieuw plaatje. Begint al met het lijstje maken welke nummer er dit jaar weer bij moeten, al een hele klus op zich ieder jaar.

Wat heb ik hier ook weer een zin in zeg. Wat is dit toch een ultieme sfeermaker voor het einde van het jaar. Heerlijk! Vanaf middernacht 1e kerstdag staat het hier onafgebroken op, tijdens het koken met kerst tot het afhalen van het vuurwerk. Op en top genieten.

De openingssetjes van Bart staan hier al regelmatig op hoor! :D

Kom maar op met die top2000. Echt heel fijn die sfeer. Toch echt wel de vervanger van Serious request voor mij.

Kijk ook weer uit naar de top2000 hoor. Zoals altijd weer aan het stoeien weke nummers erin komen, dat blijft wel echt lastig soms. Vaak achteraf had ik de lijst anders willen hebben, maarja keuzes hè.

Toevallig als ik bij familie/vrienden ben, dan hoor ik dit, maar verder kijk/luister ik hier niet naar, vind er geen reet aan namelijk. Geef mij maar liever de top 4000 van radio 10 en de top 1500 van het foute uur van Qmusic. Veel leuker!

Gisteren begon Matthijs zijn pr offensiefje vooruit lopend op het publieke omroep onderzoek...zal het voldoende en snel genoeg zijn voor een terugkeer naar de top 2000 a gogo? Herman deed het als last minute vervanger niet gek, beetje stijf in het begin...maar wat is jullie voorkeur? Herman vs. Matthijs?
th.jpg
th (1).jpg

Topic komt elk jaar weer terug. En nog steeds kijk/luister ik er nooit naar. Vind er geen reet aan haha.

Pas kort dit echt gaan waarderen, maar kijk er nu ontzettend naar uit ook weer. Kan al helemaal in die stemming komen als ik er aan denk, rijd ook regelmatig langs Beeld en Geluid in Hilversum, weer wachten op het moment dat ze het ook daar aanplakken enzo.
Vorig jaar snel een foto gemaakt net voor kerst, toch sfeer met die koude blauwe lucht en kale bomen.

image.jpg

Het stuk dat de meesten niet zullen zien vermoed ik, het laatste uur van de top2000.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan