Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Elk jaar komen er nummers die vaag kent en dan hoort en denkt pot verdikkie best goed nummer. Hoorde deze net voorbij komen.
Van 's ochtends tot 's avonds stond de tv bij ons aan! Het is gewoon geile tv, ondanks dat er weer geen openbaar café was! We hebben zelfs geprobeerd via zoom op tv te komen! Helaas niet gelukt! Dat zoom is echt niet waterdicht! Zaten we ineens in een andere zoom groep met duistere aziatische hackers! Ook hadden we op een gegeven moment last van dat we op één of andere manier verbonden waren met een ander gezin! We hadden beeld en geluid en zij tetterden telkens door de uitzending heen! We konden gewoon in hun huiskamer kijken en hoorden alles! Heel raar maar wel lekker voyeuristisch!
Ik ben met mijn dochters meermaals op TV gekomen, maar dat lukte alleen in de vroege ochtend (tussen 7:00-9:00 uur). Superleuk, ook de interactie met de dj. Eerliojk gezegd vind ik het 'bij mensen binnen kijken' via die schermen leuker dan die suffe koffiedrinkende gasten in het café.