Top2000!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik kan niet wachten tot er weer gestemd kan worden. Eerder was ik nooit zo van het stemmen, maar door Corona, moet je de sfeer er toch in zien te houden.

Het stemmen afgelopen jaar is mij erg goed bevallen. Heerlijke lijst was het in 2020.

Ook dit jaar zal de top2000 er weer op staan. Hoop persoonlijk wel op een nieuwe ummer 1 want die rollercoaster ben ik wel een beetje zat...

Dan moeten de jaren voor Rollercoaster toch zwaar voor je zijn geweest. Aangezien toen de nummer 1 bijna altijd hetzelfde was. :p

Zelf heb ik wel een nummertje of 15 reeds genoteerd staan. Sommige die er voor mij gewoon in horen, waarvan ik er een stuk of 7 - 8 zal kiezen. Andere nummers speur ik tegen de tijd van het stemmen wel weer op.

Meest films al gezien, maar kunnen niet genoeg gepost worden. Blijft iedere keer weer genieten die beelden.

De top 2000 staat het hele jaar bij mij op. In de auto, thuis, op het werk.

Maaaar tijdens de gezellige avondjes met vrienden zet ik mijn eigen gemaakte spotify top 2000 reversed lijsten op.

Op die avond mag een maat het jaartal kiezen en dan start de lijst(laatste 30nummers) reversed.
Dit roept echt constant het jaaaa! Sfeertje van oud en nieuw op. Heeeerlijk :biertje:

Hopelijk dit jaar weer een fatsoenlijk Top2000 café dat vond ik toch wel een gemis vorig jaar!

Hopelijk dit jaar weer een fatsoenlijk Top2000 café dat vond ik toch wel een gemis vorig jaar!

Jup, alhoewel ze het afgelopen jaar prima hadden opgelost gaat er niets boven een vol café, wat een sfeer heeft dat. Met de huidige maatregelen moet dat kunnen, komt vast goed.

Op NPO radio 2 kun je je tot 4 oktober 12:00 inschrijven als je de quiz of een van de uitzendingen van Top 2000 A Go Go dit jaar wilt bijwonen. Er volgt na 4 oktober een loting of je er bij zit. Toch even ingeschreven je weet maar nooit.:wink:

Wisten jullie dat :holland:

In Rocky volgen we de veelbewogen bokscarrière van Rocky Balboa. In de derde film wil acteur Sylvester Stallone eigenlijk Another One Bites The Dust als soundtrack gebruiken. Wanneer het niet lukt om die rechten te bemachtigen, waagt hij de gok om die eer aan Survivor te laten. Dat blijkt een schot in de roos: Eye Of The Tiger wordt een echte klassieker en ontvangt in 1982 een Grammy voor het beste rockoptreden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan