Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Vorig jaar was ie er gewoon toch?Pfff zou wel echt kloten zijn als er weer geen mashup van Bart komt hoor. Keek daar altijd enorm naar uit, zo knap wat ie daarmee deed.
Deze was echt super.Vorig jaar was er ook een avond vullend programma met van allerlei muziek, maar niet zo'n mooie opening als eerdere jaren.
Ik heb dat met dezeMijn nieuwste aanwinst in de lijst.
Ook errug lekker idd... maar ff bewerken... de muziek bedoel ikIk heb dat met deze
Sowieso goeie artiest!
Ik denk niet dat wij het verschil kunnen maken, gezien er echt massaal gestemd wordt. Zoveel heb ik er niet mee dat ik een stem uitbreng, maar leuk dat er zoveel mensen dit wel doen en er zo een mooie top 2000 lijst van te maken is!Laten we massaal stemmen op een outsider zoals Peter Andre of the Kelly Family
Dat denk ik ook hoor. Alleen vind ik de top 2000 al jaren niet echt verrassend. Er zitten soms wat nieuws nummers tussen maar het is wel redelijk voorspelbaar.Ik denk niet dat wij het verschil kunnen maken, gezien er echt massaal gestemd wordt. Zoveel heb ik er niet mee dat ik een stem uitbreng, maar leuk dat er zoveel mensen dit wel doen en er zo een mooie top 2000 lijst van te maken is!