Top2000!

Fuck, dus weer geen legendarische mashup van Bart Arends ben ik bang ....
Vond de opening van vorig jaar ook niet zo leuk, en een concert van een uur zit ik ook niet op te wachten helaas.

Pfff zou wel echt kloten zijn als er weer geen mashup van Bart komt hoor. Keek daar altijd enorm naar uit, zo knap wat ie daarmee deed.

Vorig jaar was er ook een avond vullend programma met van allerlei muziek, maar niet zo'n mooie opening als eerdere jaren.

Ken je dat, je zit in de auto, je hoort vanmorgen een nummer op de radio waarvan je denkt, die moet in mn lijstje dit jaar, en dan ben je m vergeten..
Had m ff in mijn notities moeten zetten..en heb ook verschillende zenders geluisterd dus ik weet t echt niet meer...

Ik laat een artiest/band altijd maar 1 keer voor komen in mn lijst. 90% van de lijst is ieder jaar eigenlijk wel het zelfde, 2/3 zwevende nummers.

Laten we massaal stemmen op een outsider zoals Peter Andre of the Kelly Family
Ik denk niet dat wij het verschil kunnen maken, gezien er echt massaal gestemd wordt. Zoveel heb ik er niet mee dat ik een stem uitbreng, maar leuk dat er zoveel mensen dit wel doen en er zo een mooie top 2000 lijst van te maken is!

Ik denk niet dat wij het verschil kunnen maken, gezien er echt massaal gestemd wordt. Zoveel heb ik er niet mee dat ik een stem uitbreng, maar leuk dat er zoveel mensen dit wel doen en er zo een mooie top 2000 lijst van te maken is!
Dat denk ik ook hoor. Alleen vind ik de top 2000 al jaren niet echt verrassend. Er zitten soms wat nieuws nummers tussen maar het is wel redelijk voorspelbaar.
Al met al luister ik er wel vaak naar

Back
Bovenaan