Toekomst met Cat1?

Ik meen dat de Cracker Jack een nieuwe batch was, maar dat weet @Vuurwerkfeestje NL vast beter.
Het is wel geinig hoeveel verschil er zit tussen batches, vooral bij Aldi en Lidl. Ene jaar gaar, andere jaar erg goed - dit jaar was ik er erg over te spreken.

Ook een aanrader: Golden Strobe fonteintjes uit een 9 delig assortimentje bij o.a. HEMA…
Batch 2025. We hebben deze week maar vast wat extra kartonnen ingekocht 😋

Ik denk dat ik eens ga kijken wat de mogelijkheden zijn om Funke F1 te importeren en een shop te gaan beginnen.

Connecties in het buitenland zijn er, pand niet zo lastig en opslag? Het is Cat 1.

Dit hebben we al eerder gedaan bij een winkel in de buurt en met succes. Dus waarom niet nog een keer.
Waarom enkel Funke? Er is ook goed cat1 verkrijgbaar van Nico en weco, ook bloemetjes en lintjes van Klassek etc. Eigenlijk bis er best leuk cat1 vuurwerk, maar helaas enkel niet in Nederland

Waarom enkel Funke? Er is ook goed cat1 verkrijgbaar van Nico en weco, ook bloemetjes en lintjes van Klassek etc. Eigenlijk bis er best leuk cat1 vuurwerk, maar helaas enkel niet in Nederland

Riakeo had ook leuke knetterballen zag ik.

Mja, ik vier het in het buitenland bij een verbod. Zoveel is zeker

Back
Bovenaan