wimstr
VWC lid
We gaan een mogelijk Cat2 verbod tegemoet, Cat1 is daarentegen europees geregeld en kan niet verboden worden voor nu. Ik wil graag een discussie starten over Cat1 en eventueel de toekomst daarvan. Afgelopen jaren is het Cat1 over het algemeen slechter geworden, zouden importeurs nu gaan kijken naar betere kwaliteit?
Ik weet dat merken zoals Funke ook Cat1 hebben en ben benieuwd, of er vuurwerkwinkels zijn die dus misschien de hoogste kwaliteit Cat1 willen gaan importeren. Cat1 blijft leuk voor tussendoor en zeker bij Zena al een aantal keer zeer goed Cat1 gehad. Ik meen dat het fonteinen waren van Original die klein waren maar flinke crackling effecten hadden.
Hoe kijken jullie naar een mogelijke toekomst van Cat1 in Nederland?
Ik weet dat merken zoals Funke ook Cat1 hebben en ben benieuwd, of er vuurwerkwinkels zijn die dus misschien de hoogste kwaliteit Cat1 willen gaan importeren. Cat1 blijft leuk voor tussendoor en zeker bij Zena al een aantal keer zeer goed Cat1 gehad. Ik meen dat het fonteinen waren van Original die klein waren maar flinke crackling effecten hadden.
Artikelnummer: 8238
Artikelnaam: 3" Colour Conic
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: 3" Colour Conic nr 1 en 3 = 3 gram per stuk. 3" Colour Conic nr. 2 en 4 = 7 gram per stuk.
Aantal per verpakking: 4 fonteinen
Effectomschrijving: 4 bizar kleine categorie 1 fonteinen, maar wat een spektakel!
Tube diameter: ... mm
Kartoninhoud: .../......
Artikelnaam: 3" Colour Conic
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: 3" Colour Conic nr 1 en 3 = 3 gram per stuk. 3" Colour Conic nr. 2 en 4 = 7 gram per stuk.
Aantal per verpakking: 4 fonteinen
Effectomschrijving: 4 bizar kleine categorie 1 fonteinen, maar wat een spektakel!
Tube diameter: ... mm
Kartoninhoud: .../......
Hoe kijken jullie naar een mogelijke toekomst van Cat1 in Nederland?