Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
In dit topic komen mijn foto's van bezochte vuurwerkevenementen, in Nederland maar ook in het buitenland zoals: Spanje, Frankrijk, Duitsland, België en Italië.
Dit is echt ongelovelijk goed! Zitten foto's tussen waarvan ik ze nog geen een bij een professional tegen zou komen. Complimenten! Waarmee maak je de foto's, ben wel erg benieuwd!
Bedankt voor de complimenten! De foto's vanaf El Focs de Blanes zijn gemaakt met een Canon 50D gecombineerd met een Sigma 17-70 mm (zonder beeldstabilisatie). Sommige opbouw foto's zijn gemaakt met een Sigma 70-200 mm (zonder beedstabilisatie). De foto's voor El Focs de Blanes zijn gemaakt met een Canon 1000D wel dezelfde lensen
Totaal onverwachts heb ik ook nog de correfoc in Lloret de Mar meegemaakt, dit was echt heel gaaf omdat er niet met hekken gewerkt wordt en het ook niet extreem druk is , dus konden we er af en toe een beetje tussen door lopen!
godskolere Tobias.. volgens jaar ga ik met jullie allemaal mee die kanten op hoor.. moet je nu toch weer overtreffen in de plaatjes hoor! .. superfoto's man!