Titanium Salute

*kevin*

VWC lid
Artikelnummer: volgt
Artikelnaam: Titanium Salute
Bruto Gewicht: 4.810 gram
Netto Kruitgewicht: 496 gram
Aantal Schoten: 80
Kaliber: 20mm
Effectomschrijving: Silver tail to titanium salute.
Tijdsduur: 20 sec.
Stijghoogte: Volgt
Richtprijs: 69.95

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Wij danken Vuurwerk Orthen voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Knalblokken hadden we al genoeg in NL, maar een echte ti-salute knalwaaier ontbrak nog. Denk dat je hiermee een gat in de markt hebt, Marchel. Ziet er veelbelovend uit!

Mooie bak hoor.
Wat worden we verwend met al die nieuwe producten.
Wil deze bak graag in real life zien.
Als de salutes een lekker niveau halen dan wordt deze cake zeker onderdeel van mijn collectie.

Dat hij hard gaat geloof ik wel!
Marchel kenende heeft hij zich goed bemoeid met de productie!
Royal en Marchel kennende doen ze het niet voor minder dan een silver salute knal!
Ik heb er vertrouwen in!

Haha, wat een einde! Geweldig, zal wel aardig wat kosten maar die finale is zo vet!

Moet het eerst nog allemaal zien:) wil niet de negative nancy hier zijn, maar ik kan me nog de china filmpjes herinneren van de tears of beauty en de uiteindelijk versie. Als hij lekker knalt is het zeker een topper:)

Nou, ik hoop niet dat hij zo heel duur wordt anders wordt mijn finale ook erg duur, deze cake is er maar een onderdeel van, al is het een finale op zich, geweldig!!!

Door de constant gevulde natuurlijk het perfecte finaleblok, maar alles valt of staat natuurlijk afhankelijk van de hardheid van de knal.

Jajajajaja, heerlijk dit, ben benieuwd naar de knal in reallife, maar dit is wel een heerlijke cake zo afgaand op de film! :D:p

aiaiaiaiaaiaiaiaai

Hoe moeten we nou een keuze maken tussen al dat moois?!

Please tell me hahaha:p

der zit niks anders op dan budget vergroten:p

Ff extra werken tijdens de herfstvakantie:p

Snap niet dat dit dan wel door de keuring komt en de spullen van Marijn niet ? die al een jaar of langer bestaan..

Voor de rest is dit een top bakkie hoor.

Misschien omdat er een ti salute in zit?
En er dus sierkruit door het flash? kruit zit?
Ik dacht dit ergens gelezen te hebben en als dit zo is, dan snap ik het wel, want bij hoogmoed bijvoorbeeld heb je geen enkel ti salute.
greetzz

Misschien omdat er een ti salute in zit?
En er dus sierkruit door het flash? kruit zit?
Ik dacht dit ergens gelezen te hebben en als dit zo is, dan snap ik het wel, want bij hoogmoed bijvoorbeeld heb je geen enkel ti salute.
greetzz

Dit klopt, bij de knal moeten sier sterren aanwezig zijn,

Het gaat ook om de verhouding van knal tegenover de rest van de kruit inhoud per tube.. Zoals mijn uitleg bij het topic van de blue thunder. Het knaleffect mag 1/4 van de totale kruit inhoud per tube zijn en niet minder.

Royal Fireworks is wel bezig zeg.... wat een producten in deze lijn!

Alleen ben ik heel erg benieuwd wat al het vuurwerk mag gaan kosten. Het lijkt met dat het een flink budget moet zijn allemaal. En helaas zijn we niet allemaal rijk!

Maar desondanks zijn het top producten.

Heerlijk tempo in deze bak, mooie tails en een zeer dikke finale!

Back
Bovenaan