Time Rain

moontan

VWC lid
IMG_6777.JPG

Artikelnummer: 404.070
Artikelnaam: TIME RAIN
Bruto Gewicht: gr.
Netto Kruitgewicht: 300gram
Aantal Schoten: 20
Effectomschrijving: 4 verschillende effecten: 1 rode sterren met groene glitters. 2. paarse sterren met groene glitters. 3. brocade met groene glitters. 4.zilveren time rain.
Tijdsduur: volgt
Stijghoogte: volgt
Diameter effect: volgt
Richtprijs: 27,50
Verpakkingseenheid: 6/1
Film: volgt

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken Mercurius Vuurwerk voor deze informatie

Dit is ook een hele mooie cake.
prachtige effecten zoals blinking en glitter, brocades en time rain in de kleuren rood,groen,paars en zilver. En een goede burst.
Maximale kruitinhoud.
Gisteren op een film gezien, hij is erg goed. Het geld waard.

Sinds vandaag zijn de films van meerdere artikelen uit de Ultimate Gold Collection op de website van Mercurius Vuurwerk te vinden.

Klik voor de film van dit product hier

Geweldige cake! Gigantisch mooie effecten! En wat een afsluiter! Nog nooit zulke mooie effecten gezien in vuurwerk voor consumenten en nu sta ik niet te bluffen!

wat 'n topper en wat 'n collectie , goeie flashing tails , redelijke glittering boeketten in veel verschillende kleuren , vervolgens brocade crown with green glittering pistel en als finale zeer krachtige crackling , en dan die prijs ahhh prachtige hobby !! .

ik kan me helemaal bij jullie aansluiten wat een cake zeg en dan nog die prijs :)
maar ik weet niet waar ik een dealer kan vind het liefste in de buurt van Den Bosch ?
weet iemand dat misschien ?
:bye:

Laatst bewerkt:
Deze cake voor 20 euro gekocht! wat een topper inderdaad mooie heldere grote boeketten! Mooie willows/peony's en een goede finale!

Wat een gigantisch mooie pot is dit zeg. Zeker voor de prijs is het echt een topper. De boeketten waren erg groot en goed gevuld. Gewoon geniale effecten. Helaas was de finale een flop bij mij :p
Verder geen woorden maar beelden:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Back
Bovenaan