Tiger

Koala

VWC lid
Artikelnummer: KY6201
Artikelnaam: Tiger
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: 878 gram
Aantal Schoten: 72 schoten
Effectomschrijving: ...
Tube diameter: 25 mm
Kartoninhoud: .../...
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: 79,99, voorverkoop 52,99

ky6201-tiger-vuurwerk-6334.jpg

Laatst bewerkt:
Vraagje, hoe kan je deze interessant vinden als er op de prijs, het schoten/grammen na niets bekend is?

Prijs, aantal grammen en schoten en idd op de basis van de eerdere ervaringen van de andere dieren producten. En aangezien ik aan heel veel producten een eneorm prijskaartje zie hangen, viel mij deze daar ook heel posotief in op :angel:

Even off topic: relatief grote verschillen tussen de prijzen die de verschillende verkooppunten hanteren, hoe het gratis vuurwerk wordt berekend / het prijskaartje dat het gratis vuurwerk krijgt en daarmee dus wat je onder aan de streep moet afrekenen.

On topic: Iemand al gezien of de Tiger te bestellen is?

Even off topic: relatief grote verschillen tussen de prijzen die de verschillende verkooppunten hanteren, hoe het gratis vuurwerk wordt berekend / het prijskaartje dat het gratis vuurwerk krijgt en daarmee dus wat je onder aan de streep moet afrekenen.

On topic: Iemand al gezien of de Tiger te bestellen is?
Bij vrijwel elke Intratuin nu te bestellen

Bij vrijwel elke Intratuin nu te bestellen

Kan zijn dat ik kippig ben of de zoekfunctie niet werkt. Maar alle vestigingen die voor mij op route liggen voeren hem niet/staat ie nog niet op de site:
Amersfoort
Breda
Cruquius
IJsselstein
Leidsche Rijn
Rosmalen

Hij is alleen bij intratuin vestigingen van hetmooistevuurwerk te koop, niet op vuurwerkbunker. Wel vreemd dat hij bij Amersfoort en Rosmalen er niet tussen staat.

Vraagje, hoe kan je deze interessant vinden als er op de prijs, het schoten/grammen na niets bekend is?

Is iets nieuws dan niet interessant voor alle freak? Ik vind het ook interessant. Vind ik het mooi? Dat is iets anders, daar kan je natuurlijk geen antwoord op geven. Denk dat je het dus hebt verward met mooi i.p.v. interessant. :)

Is iets nieuws dan niet interessant voor alle freak? Ik vind het ook interessant. Vind ik het mooi? Dat is iets anders, daar kan je natuurlijk geen antwoord op geven. Denk dat je het dus hebt verward met mooi i.p.v. interessant. :)

Nee zeker niet mee eens, je kan het interessant vinden als je de effectomschrijving hebt gezien. Anders niet is mijn mening.

ben benieuwd naar de film en effect omschrijving. huidige prijs plus 20% gratis vuurwerk vind ik aantrekkelijk, maar ontbreekt me aan voldoende info om te gaan bestellen.

Tweede cake vind ik wel mooi, eerste wat minder. Zou tweede cake dan wel kopen maar niet zo in z'n geheel want dan moet je dus iets erbij kopen wat je niet wilt, dat is soms het nadeel van zo'n compoundje.

Valt toch een beetje tegen op deze film. De effecten zijn een beetje een ratjetoe. Geen opbouw, geen stukje dat er uit springt. Mooi, jawel, maar niet opvallend of speciaal. Bij mij van de lijst af, eerst de straatvideo's zien en dan wellicht volgend jaar. Blijft natuurlijk een schappelijk geprijst bakkie.

Back
Bovenaan